Select Page

حجت الاسلام والمسملین رئیسی
حجت الاسلام والمسملین رئیسی
رونمایی از سامانه جامع پاسخگو با حضور رئیس قوه قضائیه با حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از سامانه جامع پاسخگو مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، آیت الله رئیسی "رئیس قوه قضائیه" و حجت الاسلام و المسلمین واعظی "رئیس دفتر تبلیغات اسلامی" از سامانه جامع پاسخگو رونمایی کردند.
آیت الله رئیسی در این مراسم با تاکید بر ضرورت معرفی گسترده این سامانه به مردم گفت: پاسخ به نیاز‌های جامعه و رفع شبهات، کشور را در عرصه های فکری و فرهنگی قدرتمند می‌کند.
وی با اشاره به کمبودهای سخت افزاری اظهار داشت: شما بستر نرم افزار را آماده کردید و نباید برای سخت افزار معطل بمانید و مجموعه ‏ها و دستگاه های فرهنگی و پشتیبانی کشور یکی از کارهایشان پشتیبانی سخت افزاری از این مجموعه‏ های فرهنگی و تبلیغی است. 
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر ضرورت معرفی این اثر به مردم تصریح کرد: همه کسانی که امروز در این مرز و بوم به لحاظ فکری و عقیدتی سوال دارند، باید پاسخ خود را در حوزه مسائل فکری و عقیدتی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دریافت کنند.
وی با اظهار مسرت نسبت به میزان اعتماد و گسترده مراجعات مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: این مرکز با سرمایه تجربه و اطلاعات موجود خود می تواند به عنوان منبع تأمین محتوا و محور ساماندهی پاسخگویی دینی به مراکز مشابه کمک کند.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم "رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی" با اشاره به حضور بیش از 400 نفر از فضلای متخصص حوزوی در این مرکز گفت: پاسخگویی به 25 میلیون سوال طی ده سال اخیر، پاسخگویی روزانه به 10هزار سؤال و شبهه از طریق بسترهای مختلف تلفنی، پیامکی و فضای مجازی نشانه اعتماد مردم و مایه افتخار مجموعه ما است.
وی در مورد سامانه جامع پاسخگو که از دو طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه و صفحات وب ارائه می‏شود گفت: امکان جستجوی هوشمند در بانک‏های پرسش و پاسخ مرکز و در آینده سایر مراکز، راه اندازی کانال های تخصصی پاسخ به سؤالات، امکان ارتباط مستقیم متنی به صورت زنده و غیرزنده، امکان برقرای تماس صوتی، سامانه جامع پاسخگو را به یک «شبکه اجتماعی پاسخگویی» تبدیل کرده که به زودی این ظرفیت را در اختیار سایر نهادهای پاسخگویی دینی قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان جهت دریافت اپلیکیشن پاسخگو می توانند به نشانی https://cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app مراجعه کنند.
3 کلمات کليدي
حجت الاسلام والمسملین رئیسی, رونمایی از سامانه جامع پاسخگو, نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی, قطب های فکری و فرهنگی

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما