Select Page

فرمانده انتظامی استان قم
فرمانده انتظامی استان قم
در بازدید از دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت: تاکید فرمانده انتظامی استان قم بر رویکرد مسئله محوری در حل مسائل پلیسی فرمانده انتظامی استان قم گفت: با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری نسبت به مسئله محوری و حل موضوعات جامعه دارند، استنباط بنده این است که دفتر تبلیغات اسلامی با تغییر رویکرد به مسئله محوری در حل بسیاری از مسائل از جمله عرصه های پلیسی می تواند اثربخش باشد. به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، سردار سید محمود میرفیضی در حاشیه بازدید از دستاوردهای مسئله محوری و ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق حاصل شد در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حضور پیدا کنیم و از دستاوردهای ده ساله و رویکرد مسئله محوری دفتر بازدیدی داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به تأکیدی که مقام معظم رهبری نسبت به مسئله محوری و حل موضوعات جامعه دارند، استنباط بنده این است که دفتر تبلیغات اسلامی با تغییر رویکرد به مسئله محوری در حل بسیاری از مسائل می تواند اثربخش باشد.
فرمانده انتظامی استان قم، عمده مشکل جامعه را عدم راهکارهای مؤثر برای حل مسائل روز دانست و تصریح کرد: به جای اینکه مسائل را بررسی کنیم و بر اساس آن به راهکارهای مؤثر در حل مشکل برسیم، آنها را نادیده گرفته و کمتر به آن توجه می شود.
وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، آنچه در این دستاوردها دیدم و یکی از ظرفیت هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی وجود دارد، توجه به این مسأله محوری است که در قالب قطب های فکری و فرهنگی به آن پرداخته شده است.
سردار میرفیضی با بیان اینکه پلیس حسگر جامعه است و عمده مشکلاتی که در حوزه پلیس داریم، موضوعات جرائم و مسائلی بوده که در سطح جامعه اتفاق می افتد، اظهار داشت: بسیاری از این موضوعات که به عنوان کارشناس با آن برخورد می کنیم و کالبدشکافی می شود، متوجه می شویم اکثر موضوعات ریشه در موضوعات فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی دارد.
وی با تاکید بر اینکه راهکار حل خیلی از موضوعات با راهکارهای انتظامی و قضایی برطرف نمی شود و باید با راهکارهای فرهنگی این موضوعات مرتفع گردد، خاطرنشان کرد: استنباط بنده این است که ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های پلیسی، مخصوصاً در عرصه های آسیب های اجتماعی و اقشاری خیلی می تواند کمک کننده باشد. 
1 کلمات کليدي
فرمانده انتظامی استان قم, حل مسائل پلیسی, رویکرد مسئله محوری, نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی, قطب های فکری و فرهنگی, سردار سید محمود میرفیضی

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما