Select Page

برگزیدگان جشنواره کتای سال سبک زندگی
برگزیدگان جشنواره کتای سال سبک زندگی
در دانشگاه باقرالعلوم(ع) صورت گرفت؛ تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی «کتاب سال سبک زندگی» و پژوهشگران برتر مراسم اختتامیه سومین جشنواره «کتاب سال سبک زندگی اسلامی» با تجلیل از پنج اثر شایسته ‌تحسین از مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی کشور به میزبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد که در آن از پژوهشگران برتر چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده «رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی» و حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی «معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)» برگزار شد.

مهدی فدایی «دبیرعلمی سومین جشنواره کتاب سال سبک زندگی» در گفت وگویی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره، یکی از فعالیت‌های مصوب قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی است که مرحله سوم آن در سطوح دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.

لازم به ذکر است، چهاردهمین جشنواره انتخاب پژوهشگران دانشگاه باقرالعلوم(ع) در بخش اعضای هیئت علمی و دانشجویی نیز همزمان با اختتامیه سومین جشنواره ملی «کتاب سال سبک زندگی» برگزار شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره و مشاهده متن کامل این مصاحبه می توانند به سایت دانشگاه باقرالعلوم(ع) مراجعه کنند.
3 کلمات کليدي
برگزیدگان جشنواره کتاب سال سبک زندگی, قطب های فکری و فرهنگی

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما