Select Page

س
برگزاری دوره تربیت مبلغ تخصصی والدگری در عصر دیجیتال

در دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید محمدتقی موسوی‌فر با نمایندگی استان خوزستان  به بررسی توانایی‌ها و ظرفیت‌های این مجموعه پرداخته و توافقاتی مبنی بر اجرای دوره تربیت مبلغ تخصصی سبک زندگی انجام گرفت.

به گزارش روابط عموی دفتر تبلیغات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدتقی موسوی‌فر، دبیر میز تخصصی سبک زندگی به نمایندگی از طرف قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با مسئولین نمایندگی دفتر تبلیغات استان خوزستان دیدار کرد و به بررسی فعالیت‌ها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های نمایندگی استان خوزستان در مسئله سبک زندگی و مصرف کالای فرهنگی پرداخته شد.

همچنین میز سبک زندگی و نمایندگی استان خوزستان جهت برگزای دوره تربیت مبلغ تخصصی والدگری در عصر دیجیتال و در خصوص مشارکت و همکاری در برگزاری نمایشگاه ملی محصولات و خدمات عرصه سبک زندگی به توافق رسیدند.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب :  به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد هم‏افزایی موثر با سایر سازمان‌های حاکمیتی نظام در راستای اهداف قطب به کارگیری هوشمندانه کلیه ابزارهای نوین تبلیغی ـ ترویجی در راستای اهداف میزهای اخلاق، خانواده و سبک زندگی شبکه ‏سازی و به کارگیری ظرفیت‌های اسلامی و انقلابی در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی در حوزه فرهنگی عمومی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما