Select Page

نشست همفکری میز سبک زندگی اسلامی با پژوهشکده مطالعات فرهنگی

طی نشستی با حضور حجت الاسلام دکتر موسوی فر و خانم دکتر اجاق رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پیرامون هم‌افزایی و همکاری این میزکارتخصصی دفتر تبلیغات اسلامی با پژوهشگران و اندیشمندان پژوهشگاه گفت و گو شد.

در این نشست که به بهانه برگزاری همایش فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی توسط پژوهشکده مطالعات فرهنگی انجام شد، دبیر میز سبک زندگی به بیان پیشینه دفتر در پژوهش و آموزش و تبلیغ در حوزه فرهنگ و رسانه پرداخت. وی همچنین مسئله میز و مسئله مشترک قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی را تبیین نمود. وی به مسئله اختلال در هویت‎یابی اسلامی- ایرانی نوجوانان اشاره کرد و آن را ناشی از نقش رسانه و ضعف خانواده و مدرسه در زمینه سازی رشد و تعالی نوجوانان دانست.

در ادامه وی به بیان نقاط مشترک همکاری با پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پرداخت.

دکتر اجاق نیز ضمن بیان سابقه و اهداف پژوهشکده و همایش اخیر در آن جا، مسئله نوجوان و رسانه را به عنوان محور جدید اقدامات این پژوهشکده معرفی کرد و نسبت به همکاری با میزکارتخصصی سبک زندگی اظهار اشتیاق نمود.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب :  به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد هم‏افزایی موثر با سایر سازمان‌های حاکمیتی نظام در راستای اهداف قطب به کارگیری هوشمندانه کلیه ابزارهای نوین تبلیغی ـ ترویجی در راستای اهداف میزهای اخلاق، خانواده و سبک زندگی شبکه ‏سازی و به کارگیری ظرفیت‌های اسلامی و انقلابی در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی در حوزه فرهنگی عمومی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما