نود و ششمین شماره فصلنامه «پژوهش های قرآنی» منتشر شد

نود و ششمین شماره فصلنامه علمی – پژوهشی «پژوهش های قرآنی» به همت اداره نشریات دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی و پژوهشکدۀ اسلام تمدنی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، نود و ششمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «پژوهش‌های قرآنی» به همت اداره نشریات دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی و پژوهشکدۀ اسلام تمدنی چاپ و منتشر شد و مقالات این شماره بر روی سامانه نشریه به آدرس http://jqr.isca.ac.ir نمایه گردید.

«هم‌سویی مبنایی تفسیر قرآن به قرآن و نظریه میدان‌ معنایی» اثر صالحه شریفی و علیرضا قائمی‌نیا و غلام محمد شریعتی، «نقد معادل‌انگاری «کمال» با «اقتدار دولتی دین» در آیۀ اکمال» به قلم سیده فاطمه کیایی و «روش استنباط ائمه از قرآن» نوشته سیدموسی صدر از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «مبانی و روش‌های قرآن در گسترش دین و توسعه جغرافیای امّت اسلام» اثر احمد آقایی‌زاده ترابی، «تحلیل نقدهای علامه جوادی آملی در تفسیر تسنیم بر آرای تفسیری رشید رضا در المنار» نوشته محمدحسین بیات و حسین محققی، «تحلیل محتوای مجله‌های علمی- پژوهشی قرآنی ایران: روش‌های پژوهش» به همت سیدمصطفی احمدزاده و حامد بخشی و «نقد دیدگاه ملاصدرا در مورد «بهره‌مندی جمادات از حیات و علم» از منظر قرآن کریم» اثر مشترک محمدهادی کمالی و جهانگیر مسعودی و سیدحسین سیدموسوی از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.

فصلنامه «پژوهش‌های قرآنی» در بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، پایگاه مجلات تخصصی نور (Noormags)، پایگاه استنادی سیولیکا (Civilica)، پایگاه استنادی جهاد دانشگاهی SID، پرتال جامع علوم انسانی، سامانه نشریه: jqr.isca.ac.ir ، کتاب‌خوان همراه پژوهان (pajoohaan.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما