دوره آموزشی، مهارتی و تبلیغی «قرآن و عترت» برگزار شد

دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور دوره آموزشی، مهارتی و تبلیغی «قرآن و عترت» را در شهرهای ایرانشهر و دلگان، بزمان و زهکلوت برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور» در گفت و گویی اظهار داشت: این دوره آموزشی شش روزه  ویژه طلاب و روحانیون خواهر و برادر با ارائه حجت الاسلام والمسلمین باطنی «از اساتید نخبه حوزه علمیه» برگزار شد.

وی گفت: این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی های طلاب و روحانیون، شناخت فرهنگ قرآنی و سیره معصومین(ع)، ايجاد زمينه لازم جهت انس گرفتن دائمي طلاب و روحانیون با قرآن كريم، بهره‌گيري از سيره معصومين(ع) و ترویج اعتلای فرهنگ اصیل قرآنی و ايجاد بستر مناسب جهت اجراي فعاليت‌هاي قرآني برگزار شد.
رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: این دوره به صورت فشرده و به مدت زمان شش روز در شهرستان دلگان و شهرهای ایرانشهر، بزمان و زهکلوت برگزار گردید.
لازم به ذکر است این دوره آموزشی از سری برنامه های قطب تعمیق ایمان دینی بود که توسط دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق در شهرستان های ایرانشهر و دلگان اجرا شد.
بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما