Select Page

دفتر تبلیغات اسلامی با رویکرد مسئله محوری به جایگاه اصلی خود رسیده است

رییس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: کارهایی که دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده، بر اساس سیاستگذاری ها است و واقعاً این دفتر با رویکرد مسئله محوری به جایگاه اصلی خود رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، محمد خامه یار در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: اگر چه نمایشگاه به صورت محدود برگزار شده است ولی پیامدهای بسیار زیادی داشت و نشان داد که رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی به صورت تخصصی و برنامه ریزی شده است و یک کار منسجم و پویایی بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام شده، در قالب مسئله محوری و تأسیس قطب های فکری و فرهنگی صورت گرفته است.

وی گفت: واقعاً دستاوردهای مسأله محوری یک هنر است که باید قدر دانست، البته هر چند که در حوزه نماز و فعالیت های مربوطه در دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر کمرنگ به نمایش گذاشته شده است ولی همه مبلغانی که از این دفتر اعزام می شوند، به امور مربوط به نماز اعم از آموزش ها و احکام می پردازند اما برای اینکه بخواهیم این کار را نهادینه کنیم، باید با دستگاه های متولی اینکار یکسری تفاهم نامه هایی انعقاد شود و حتماً باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اینکه در مرکز تخصصی نماز بیش از ۲۰۰ اثر خلق شده است، تصریح کرد: می توان از ظرفیت اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی در احصا خلأها توسط مبلغین استفاده کرد و راجع به این خلأها در ستاد اقامه نماز کار شود و همچنین، در تربیت اساتید از ظرفیت عظیم دفتر تبلیغات اسلامی استفاده شود.

وی افزود: فعالیت هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی انجام شده، بر اساس سیاستگذاری ها است و واقعاً این دفتر  به جایگاه اصلی خود رسیده است.

خامه یار با تأکید بر اینکه فرقه هایی که در کشور وجود دارد، برای جامعه یک تهدید است، اظهار داشت: رصد کردن نیازمندی های جامعه، هنر است و این مطلب را می توان از اعزام ها، سرمایه گذاری ها، نمودارها و آمارها درک کرده و این زنگ خطر را می توان از این عملکرد و دستاوردهای دفتر استخراج کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد مسئله محوری و استفاده از ظرفیت دفتر تبلیغات اسلامی در تربیت مربیان و اساتید و مبلغان بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: زمان کمی در بازدید از این دستاوردها و مسئله محوری در اختیار داریم و اینکه از مسئولین کشوری، لشکری، استانی، نمایندگان ولی فقیه و مدیران دعوت می کنید تا از مشکلات و مسائل با اهمیت کشور با خبر می شوند، بسیار حائز اهمیت است و ان شاءالله در این کار موفق باشید.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما