Select Page

تأیید فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی توسط مقام معظم رهبری

رپیس میز توسعه و تعمیق باورهای دینی گفت: گزارشی که از فعالیت های دفتر تبلیغات خدمت مقام معظم رهبری ارائه شده بود شامل رضایت و تایید ایشان شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در جمع کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: گزارشی که از فعالیت های دفتر تبلیغات خدمت مقام معظم رهبری ارائه شده بود، شامل رضایت و تأیید ایشان شد و برخی از بخش های این گزارش شامل فعالیت هایی بود که در خوزستان انجام شده است.

وی گفت: رضایت و تایید مقام معظم رهبری، رضایت امام زمان(عج) نیز هست، همانگونه که این رضایت برای ما شیرین و شور انگیز است برای ما دارای مسئولیت و تعهد نیز هست.

معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به آیه ۲۴ از سوره سجده گفت: وَجَعَلْنَا مِنْهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا لَمَّا صَبَرُوا ;وَكَانُوا بِآيَاتِنَا يُوقِنُونَ، این آیه به معنای صبر و توکل بر خدا است.

وی به تفسیر امام خمینی(ره) از این آیه پرداخت و افزود: امام می فرمایند این آیه در خصوص بنی اسرائیل است اما به دلیل ویژگی هایی که داراست، شامل اهل بیت(ع) نیز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در خصوص وجود صبر و توکل بر امر خدا در انسان اظهار داشت: جمع این دو، انسان را به رهبری می رساند و به جرأت می توان گفت، امام خمینی(ره)، رهبری و شهید سلیمانی دارای این صفات بودند و خصلت نترسیدن به جز از غیر خدا و صبر را داشتند و حاصل اینها رسیدن به یقین الهی است.

وی افزود: امام حسین(ع) اساس و محور توکل و صبر بود و به این دلیل است که با گذشت این همه سال، روضه، تربت و مراسم های اباعبدالله الحسین(ع) هدایت گر است.

معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امالی صدوق از پیامبر(ص) در خصوص امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) به ام سلمه فرمود، جبرئیل به من خبر داده که حسین کشته خواهد شد و در عوض خداوند به او جایگاهی اعطا می کند که هیچکس به آن نخواهد رسید و این وعده الهی است؛ ما نیز چنانچه بخواهیم کار ماندگاری انجام دهیم، باید صبر و یقین به خداوند را داشته باشیم.
آرشیو

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما