Select Page

برگزاری اولین رویداد ملی سبک زندگی با همکاری دفتر تبلیغات



اولین رویداد سبک زندگی با حضور گروه‌های مردم نهاد فعال در این حوزه و با مشارکت میز تخصصی سبک زندگی اسلامی در اهواز برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای راهبری، این رویداد در روز جمعه مورخ پنجم آبان ماه برگزار گردید. در بخشی از آن حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فر، دبیر میز سبک زندگی اسلامی به موضوع «چرخه نقش‌پذیری تا نقش‌آفرینی در زیست مجازی» پرداخت و بر نقش والدین در زیست مجازی و مهارت‌ها و دانش‌های والدگری در عصر دیجیتال تأکید کرد. وی سپس به تحلیل و نقد و بررسی سبک‌های مختلف والدگری در زیست مجازی پرداخت.

حجت االاسلام و المسلمین موسوی فر در ادامه از حکومت به مثابه والد یاد کرد و به مسائل والدگری در عصر دیجیتال در عرصه حکمرانی اشاره داشت. وی نقش گروه‌های مردم نهاد را نیز در شکل دهی به زیست بوم رشد و تعالی تربیت در عصر دیجیتال بسیار مهم قلمداد نمود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین عباسی اصل، دبیر رویداد، به تبیین و تشریح رسته‌های فرهنگی در حل مسائل سبک زندگی پرداخت و هرم سبک زندگی را برای مخاطبان تشریح کرد.

این نخستین مرحله از رویداد ملی سبک زندگی بود که در استان خوزستان برگزار شد و مطابق با زمان بندی، قرار است مراحل بعدی در دیگر استان‌ها برگزار شود. همچنین در پایان این رویداد پس از گذراندن فرآیندهای ارزیابی، فعالان مردمی حوزه سبک زندگی معرفی و تقدیر می‌شوند.

این رویداد با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و با اجرای اندیشکده سبک زندگی میراث در شهر اهواز برگزار شده و گامی ابتدایی برای اقدامات ملی در حوزه سبک زندگی می‌باشد. این برنامه یکی از فعالیت‌های میزکار تخصصی سبک زندگی اسلامی در قطب اخلاق نیز هست که در راستای امتداد بخشی به مسئله محوری در چرخه حکمرانی از طریق شبکه‌سازی، گفتمان سازی و جریان سازی در گروهای مردم نهاد جریان یافته است.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما