Select Page

طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی در بین نخبگان علوم انسانی رسوخ کرده است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی فرصت مغتنمی است و در بین نخبگان علوم انسانی رسوخ کرده، گفت: این طرح مورد اقبال نخبگان قرار گرفته است و امسال در خارج از مجموعه دفتر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه شورای راهبری ضمن تاکید بر "طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی" که از اقدامات خیلی خوب پس از تاسیس قطب های فکری و فرهنگی است، گفت: طرح ملی گفتمان نخبگان در بین نخبگان علوم انسانی رسوخ کرده و مورد اقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه چون برای اولین بار است که طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی در خارج از مجموعه دفتر برگزار می شود، انشاالله با مراقبت بیشتر و حضور جدی تر حجج الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا و شس الله مریجی و دیگر اساتید، اثرگذاری بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه طرح گفتمان فرصت مغتنمی است و اینکه ویژگی های بسیاری دارد، افزود: چون این طرح جامعه نخبگانی علوم انسانی را هدف قرار داده دارد و ویژگی دارد که چتر گسترده ای شود و با کمک خداوند بهتر از گذشته برگزار شود.

وی افزود: موضوعی که در هیات محترم امنا مطرح شد که قطب ها علاوه بر دسته بندی و فرم الگوی ارزیابی، گزارش عملکرد هم بدهند و این ایده به ذهن رسید که حالا که قرار است گزارش داده شود یک محلی برای ارائه دستاوردهای قطبی در قالب نمایشگاه عرضه شود.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به اینکه برخی از افراد در بدنه مجموعه هستند که تصورشان این است که قطب ها هیچ دستاورد و خروجی ندارند! اظهار داشت: باید یک محلی بنا شود و فعالیت ها و دستاوردهای قطبی در آنجا ارائه شود و از محافل خاص، همانند مراکز حوزوی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، دفتر مقام معظم رهبری دعوت بعمل آید و اگر خروجی در خور و نکته آموزی برای عوام دارد به نمایش برای عموم بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه امسال پژوهش دست پر از سال های گذشته است و موسوعه کاشف الغطاء نیز در 26 جلد اماده می شود و در بهار به چاپ می رسد، تصریح کرد: ممکن است خلط برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قطبی و دستاوردهای پژوهشی تحت شعاع قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی پس از جمع بندی اعضای شورای راهبری در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه، خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه خیلی خاص و محدود برای هیات محترم امنا و مدیران و معاونان ارشد، روسای قطب ها و میزهای دفتر بصورت کاملا داخلی برگزار می شود و اسناد راهبردی، طرح های ارزیابی شده عرضه می شود و در سال آینده که سال آخر ماموریت بنده است، یک نمایشگاه دستاوردهای قطب ها و کل دفتر تبلیغات در دهه گذشته برگزار می کنیم.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما