Select Page

راه اندازی سامانه قراردادها در دفتر تبلیغات اسلامی

مدیر کل برنامه، بودجه و ارزیابی گفت: نگاه دفتر تبلیغات اسلامی به سامانه قراردادها یک نگاه حداقلی و آرشیوی نیست و نگاه حداقلی باعث عدم توسعه و پیشرفت سامانه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی،علی اسکندری مدیر کل امور مالی و ذیحسابی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه دبیرخانه شورای راهبری با موضوع پیگیری روند طراحی سامانه قراردادها گفت: در جلساتی که با صفوف دفتر برگزار شد، تقریبا تمام دغدغه های آنها، مطرح شد و نیازها را شناسایی کردیم.

وی با بیان اینکه در سامانه قراردادها، فرایند انعقاد و پرداخت قرارداد در کل دفتر یکسان شد، افزود: برخی از قسمت ها، واحدهای اضافه داشتند و برخی دیگر کمبودهایی داشتند که برطرف کردیم.

مدیر کل امور مالی و ذیحسابی از لحاظ فرایند اجرایی، مراحل کار را تکمیل شده خواند و تصریح کرد: منتظر تغییرات جزئی شرکت چارگون هستیم تا نسخه نهایی را بارگذاری کنیم و بصورت پایلوت از ابتدای تیرماه در سه قسمت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، شعبه مشهد و شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی مستقر می شود و بعد از یک دوره کوتاه، باگ های سامانه برطرف و نهایتا تا پایان شهریورماه در کل دفتر مستقر خواهد شد.

اسکندری با اشاره به اینکه هیچ سامانه ای برای قراردادها در دفتر وجود ندارد، اعلام کرد: نسخه سیستمی که اکنون طراحی شده، براحتی می توان هر گزارش و فرایندی را برای آن تعریف کرد و جوابگوی تمامی قسمت های دفتر تبلیغات اسلامی است.

در ادامه حسین پرکان، مدیر کل برنامه، بودجه و ارزیابی با بیان اینکه نگاه حداقلی باعث عدم توسعه و پیشرفت سامانه خواهد شد، گفت: نگاه ما به سامانه، نگاه آرشیوی و حداقلی نیست و به همین منظور جلسات مختلفی با صفوف برگزار کردیم تا مشکلات موجود در فرایندها در آینده بوجود نیاید.

وی افزود: سیستم طوری طراحی شده که هر گزارش و فرایندی برای سامانه می توان تعریف کرد و بهبود فرایند و وضع موجود در این سامانه در نظر گرفته شده است و به مرحله ای رسیدیم که بر اساس نیازِ مخاطب هر خروجی که از سامانه درخواست دارد، می توان استخراج کرد.

مدیر کل برنامه، بودجه و ارزیابی با اشاره به تمام زحماتی که برای این سامانه کشیده شده، تصریح کرد: هنوز کنترل و مدیریت از سمت راهبردی در این سامانه وجود ندارد و فاز کاملتر زمانی اتفاق می افتد که با فرایندها گره بخورد و جزوه چرخه سازمان شود.

پرکان لازمه اتصال راهبردی به سامانه را، کمک اداره راهبردی و دبیرخانه شورای راهبری خواند و افزود: برای اینکه بتوان گزارش های راهبردی از سامانه درخواست کرد و یک نسخه کامل از سامانه ارائه شود، باید این ارتباط برقرار شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین هاشمیان، دبیر شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در بحث های راهبردی تحلیل هایی نیاز داریم که تیپ نیستند و صرفا باید دسترسی هایی به قسمت های راهبردی داده شود که منعطف باشند.

وی در انتها با بیان اینکه این سامانه باید قابلیت دسترسی کامل میزکارهای تخصصی به قراردادهایی که منعقد میکنند را داشته باشند، تاکید کرد: سامانه طراحی شده باید در یک بازه زمانی مشخص و نهایتا تا شهریورماه مستقر و قابل دسترس برای کل دفتر باشد.

تصویر روز

صوت هفته

تلاوت جزء سی

قرآن کریم

ویدئوهای متنخب

Loading...
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما