Select Page

سَبک نگاه عالمانه در قطب های فکری و فرهنگی از دید نخبگان کشوری پنهان نیست/ جنس حرکت قطب ها الگویی برای تحول نظام اداری کل کشور

سَبک نگاه عالمانه در قطب های فکری و فرهنگی از دید نگاه نخبگان و خبرگان کشوری پنهان نیست، ولی باید به سمت گشودن فضای تعامل در سطح کشوری پیش برویم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نشست شورای راهبری این دفتر که با موضوع «نمایشگاه دستاوردهای قطبی» برگزار شد، یکی از ظرفیت های برجسته این دفتر را آموزش در سطح کشور خواند و تصریح کرد: اگر با مسئولین مربوطه که در حوزه آموزش های سبک زندگی، عفاف و حجاب، ولایت فقیه، فرق انحرافی، امداد فرهنگی و... که در قطب ها وجود دارد، ارتباط بگیریم یک ظرفیت عظیمی به وجود می آید.

وی با بیان اینکه نباید مسئله قطب ها که با انبوهی از فکرها و ایده ها همراه است و زحمت زیادی کشیده می شود، فقط به ظرفیت دفتر محدود شود، افزود: اگر این طراحی ها و اتاق فکرها با نیازها و ظرفیت های بیرونی پیوند بخورد، آورده بیشتر و بهتری خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با تأکید بر اینکه سَبک نگاه عالمانه در قطب های فکری و فرهنگی از دید نگاه نخبگان و خبرگان کشوری پنهان نیست، اظهار داشت: باید به سمت گشودن فضای تعامل در سطح کشوری پیش برویم؛ حتی در فضای تهیه محتوای آموزشی باید ورود کنیم و زمینه جذب نخبگانی که در میزها وجود دارد نیز باید محل توجه قطب ها شود.

وی با بیان اینکه باید یک فضایی برای ارائه فعالیت های انجام شده و آنچه قطب ها می توانند انجام دهد، ایجاد شود و ظرفیت های دفتر را معرفی کنیم، گفت: نباید تمرکز برگزاری نمایشگاه را بر اساس دکور و کارهای جانبی بگذاریم، بلکه باید بیشتر بر روی محتوا و نحوه ارائه، کار شود.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه "عضو هیأت امنای دفتر تبلیغات اسلامی" ضمن تأکید بر اینکه جنس حرکت قطب ها می تواند الگویی برای تحول نظام اداری کل کشور باشد، تصریح کرد: باید با این نگاه، نمایشگاه و همایش دستاوردهای قطبی را تشکیل داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه نظام اداری هم‌افزا، شبکه ای، خروجی محور و با مخاطبِ مشخص، دستاورد کمی برای کل کشور نیست، استفاده از این ظرفیت در برگزاری نمایشگاه را ضروری دانست.

بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما