Select Page

نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران

میز نظام سیاسی نظام جمهوری اسلامی

مسأله منتخب میز:
مسأله اول: تعمیق اندیشه ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه

R

سیاست ها

R

بسته اقدامات

مسأله دوم: ارتقاء کارآمدی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران

پاسخ به نیاز جامعه امروز در رویکرد مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که جامعه امروز به تلاش و فعالیت بیشتر نیاز دارد، تلاش و کوشش را لازمه استمرار دین و انقلاب و باورها دانست و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به خوبی برنامه ریزی در این راستا را انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، عبدالله جلالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: اینکه یک فعالیتی صورت بگیرد و مجموعه فعالیت های گذشته خود را بازبینی کند و در صدد توسعه و ارتقاء فعالیت ها قرار بگیرد، کار بسیار با ارزش و زیبنده ای است که این موضوع را در دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حس کردیم.

وی با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی در حوزه های مختلف در قالب قطب های فکری و فرهنگی به لحاظ فرایندسازی، گفتمان سازی، فعالیت های محتوایی و اثرگذار را طراحی و پیاده سازی کرده است، تصریح کرد: رویکرد مسئله محوری متناسب با نیازهای امروز حرکت و سیاست گذاری کرده است که قابل تحسین و حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن قدردانی از فعالیت های دفتر طی سالیان متمادی تصریح کرد: اینکه در شرایط جدید اجتماعی و فعالیت های مهم و پایه ای در حوزه تربیت نیروی انسانی، فضای مجازی، سبک زندگی و نیازهای امروز جامعه تدابیری اندیشیده شده که دفتر تبلیغات اسلامی به آنها بپردازد نیز قابل توجه است.

وی با تأکید بر اینکه جامعه امروز نیاز به تلاش و فعالیت بیشتر دارد، افزود: اگر بخواهیم دین، انقلاب، باورها و پاسخ به شهدای ما استمرار داشته باشد، جز عمل، تلاش و کوشش چیز دیگری نمی تواند ما را به هدف نائل کند که دفتر تبلیغات اسلامی به خوبی این برنامه ریزی را انجام داده است.

جلالی خاطرنشان کرد: مطلبی که از این دستاوردها احساس می شود، این است که دفتر تبلیغات اسلامی بیشتر به سمت مسئله محوری حرکت می کند و از مسیری که بر اساس یافته های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی دنبال می کند، بسیار خوشحال و خرسندیم و از طرف مجموعه شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهر قم از این نهاد حوزوی تقدیر و تشکر می کنیم.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما