Select Page

نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران

میز نظام سیاسی نظام جمهوری اسلامی

مسأله منتخب میز:
مسأله اول: تعمیق اندیشه ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه

R

سیاست ها

R

بسته اقدامات

مسأله دوم: ارتقاء کارآمدی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران

بمناسبت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه امام خمینی (ره) در حوزه علمیه نجف، برگزار میشود

رئیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران در نشست شورای این قطب خبر از برگزاری سلسله برنامه های بازخوانی نظریه ولایت فقیه بمناسبت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه امام خمینی (ره) در حوزه علمیه نجف اشرف داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت السلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران در نشست شورای این قطب در پیشنهادی درخصوص برگزاری بزرگداشت امام (ره) بمناسبت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه امام خمینی (ره) در حوزه علمیه نجف اشرف در آستانه دهه مبارک فجر پیشنهاداتی را ارائه کرد.

وی در مورد برنامه های مقدماتی تا روز بزرگداشت که در دهه مبارک فجر می باشد، عنوان کرد: یکسری برنامه های مقدماتی در برخی مدارس تخصصی در قم برگزار شود و عنوان این نشست ها با نظر اعضای شورای قطب "سلسله برنامه های بازخوانی نظریه ولایت فقیه؛ بمناسبت پنجاهمین سال تدریس ولایت فقیه امام خمینی (ره) در حوزه علمیه نجف اشرف" انتخاب شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه اگر به هر طریقی بتوانیم یاد امام (ره) را در چشم ها و قلب ها زنده کنیم، برد کردیم و رسالت خودمان در این حوزه را انجام دادیم، تصریح کرد: کلیات بحث حول مخاطب حوزویان است و افرادی که خاطرات درس را بیان می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برجسته ترین شخصیت های تشییع که می شود برای نسل جوان طلبه بازخوانی کرد، امام خمینی(ره) است، افزود: ایشان به لحاظ علمی و مذهبی برجستگی های ذوابعاد مختلفی داشتند. یک صحبت ساده امام و اخلاص ایشان در مردم تاثیرگذار بود و لذا یاد و نام امام (ره) نباید از خاطرها برود و برای زنده کردن آن باید تلاش کنیم.

در انتها این نشست نیز اعضای شورای قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران برگزاری یک نمایشگاه دستاوردهای دفتر در زمینه ولایت فقیه و در خلل آن سه نشست تخصصی در موضوعات مختلف در حوزه ولایت فقیه را تصویب کردند.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما