Select Page

نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران

میز نظام سیاسی نظام جمهوری اسلامی

مسأله منتخب میز:
مسأله اول: تعمیق اندیشه ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه

R

سیاست ها

R

بسته اقدامات

مسأله دوم: ارتقاء کارآمدی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران

بیش از 80 درصد پروژه‌ها در چهارچوب مسأله محوری است

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مقرر شده تا پژوهشکده‌ها تنوع و توازنی در خروجی‌های خود داشته باشند و در حال حاضر بیش از 80 درصد پروژه‌ها در چهارچوب مسئله محوری است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک‌زایی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این دفتر و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که همزمان با نکوداشت ایام الله دهه فجر در این دفتر برگزار شد، با اشاره به تعداد آثار پژوهشی اظهار داشت: رشد خوبی را در خروجی این پژوهشگاه داشته‌ایم و سعی شد که با یک بسته فعالیتی همراه باشد و تنها به کتاب بسنده نکنند.
وی گفت: مجلات مختلفی به زبان های انگلیسی و عربی نیز منتشر می‌شود؛ 8 همایش در سال 98 برگزار شد که از این تعداد 4 همایش در سطح بین‌المللی بود.
معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی راه‌اندازی کرسی‌های نظریه پردازی را از دیگر برنامه‌های پژوهشگاه برشمرد و تصریح کرد: مقرر شده تا پژوهشکده‌ها تنوع و توازنی در خروجی‌های خود داشته باشند و در حال حاضر بیش از 80 درصد پروژه‌ها در چهارچوب مسئله محوری است.
وی افزود: تقویت پژوهشکده الهیات و خانواده اصفهان در اولویت قرار دارد که در این راستا جذب هیئت علمی و راه‌های دیگر، از اولویت برخوردار است.
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی خاطرنشان کرد: قطب مسائل خانواده پژوهشگاه در اصفهان است و پیشنهادها در این حوزه با هماهنگی اصفهان خواهد بود و فعالیت و تنوع در این حوزه بسیار جای کار دارد.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما