Select Page

مجموعه کتاب سبک زندگی در آموزه های قرآن و روایات رونمایی می شود

دبیر میز سبک زندگی اسلامی خبر داد: جامع ترین فرهنگ‌نامه سبک زندگی مشتمل بر پنجاه موضوع مبتلابه جامعه در حوزه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست در حال تهیه می‌باشد که تاکنون سیزده جلد منتشر و بقیه مجلدات نیز در حال تکمیل و انتشار می‌باشد و قرار است در مراسمی باحضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن مورد رونمایی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری، دبیر میز سبک زندگی اسلامی در جلسه بازدید از پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، رئیس میز سبک زندگی و حجت الاسلام والمسلمین صادق یوسفی مقدم رئیس پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و مدیران گروه ها برگزار شد، گفت: چهار پروژه بسیار مهم به این پژوهشکده واگذار شده از جمله کتاب سبک زندگی در آموزه های قرآن و روایات است.

وی افزود: جامع ترین فرهنگ‌نامه سبک زندگی مشتمل بر پنجاه موضوع مبتلابه جامعه در حوزه‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست در حال تهیه می‌باشد که تاکنون سیزده جلد منتشر و بقیه مجلدات نیز در حال تکمیل و انتشار می‌باشد و قرار است در مراسمی باحضور پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن مورد رونمایی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فجری با اشاره به کتاب آرای مفسران و تاخیر شیعه در حوزه سبک زندگی، تصریح کرد: این کتاب با موضوع معاشرت با مومنان است که حجت الاسلام والمسلمین علی مدبر اسلامی، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت موظفی انجام می دهند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی مدبر اسلامی، مدیر گروه تفسیر قرآن پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن با ارائه گزارشی از سلسله نشست های برگزار شده با موضوع سبک زندگی اسلامی، گفت: تا کنون سه نشست از سلسله نشست بررسی و تطبیقی تاثیر روش ها و نتایج تاثیری بر استخراج نتایج سبک زندگی اسلامی برگزار شده و یک نشست دیگر هم برگزار خواهد شد و در مجموع خروجی نشست ها به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به سلسله نشست های روانشناسی و معناشناسی آیات سبک زندگی در قرآن کریم، خاطرنشان کرد: تا کنون سه نشست برگزار شده و نشست بعدی هم برگزار خواهد شد و مجموعه چهار نشست غنی سازی خواهد شد و طی یک مجلل منتشر خواهد شد.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما