Select Page

واگذاری اجرای سومین دوره جشنواره کتاب سال سبک زندگی به دانشگاه باقرالعلوم (ع)

دبیر میز سبک زندگی اسلامی گفت: با توجه به اینکه سومین دوره جشنواره کتاب سال سبک زندگی سنخیت و تناسب بسیار زیادی با دانشگاه باقرالعلوم (ع) دارد، شورای میز سبک زندگی اسلامی تصمیم گرفت که برگزاری این دوره از جشنواره را به این دانشگاه واگذار کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری در نشست مشترک قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی و حجت الاسلام والمسملین شمس الله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: در این نشست واگذاری سومین دوره "جشنواره کتاب سال سبک زندگی" به دانشگاه باقرالعلوم (ع) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: جشنواره کتاب سال سبک زندگی به عنوان یکی از اقدامات مهم میز سبک زندگی اسلامی در عرصه تولید، ترویج و محصولات فرهنگی مطلوب است که در شورای راهبری قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی تصویب شده و تمرکز اصلی آن به مسئله سبک زندگی در نگرش اسلامی است.

دبیر میز سبک زندگی اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ اولین دوره جشنواره "کتاب سال سبک زندگی" با موضوع آثار پژوهشی برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰۰ اثر در حوزه سبک زندگی به دبیرخانه جشنواره واصل شد و مورد ارزیابی قرار گرفت و به بخشی از آنها جوایزی اهدا شد.

وی افزود: دومین دوره جشنواره در سال ۹۷ با موضوع کودک و نوجوان برگزار شد و بیش از ۴ هزار اثر در حوزه سبک زندگی با محوریت کودک و نوجوان به دبیرخانه ارسال و مورد ارزیابی قرار گرفت و جوایزی به برندگان اهدا شد.

دبیر میز سبک زندگی اسلامی با بیان اینکه در هر دو جشنواره استقبال فرهیختگان چه در ارسال آثار و چه در مراسم اختتامیه در نوع خود کم نظیر بود، عنوان کرد: با توجه به مأموریتی که هیات محترم امنای دفتر تبلیغات اسلامی بر دوش میز سبک زندگی اسلامی گذاشته اند و اینکه در سومین دوره جشنواره، تمام تمرکز بایستی بر پایان نامه ها و رساله های طلاب و دانشجویان باشد، لذا شورای میز سبک زندگی اسلامی تصمیم گرفت با توجه به سنخیت و تناسب بسیار زیاد این دوره با دانشگاه باقرالعلوم (ع)، مسئولیت برگزاری این دوره را بر دوش دانشگاه بگذارد.

 وی افزود: البته دانشگاه باقرالعلوم در موارد مشابه موفقیت و ظرفیت خود را به اثبات رسانیده لذا میز سبک زندگی اسلامی دغدغه ای از حیث علمی و اجرایی به خود راه نمی دهد.

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی به عنوان مدیر جشنواره "کتاب سال سبک زندگی" منصوب شد و مدیر اجرایی این جشنواره نیز توسط مدیر جشنواره انتخاب خواهد شد و دبیر علمی این جشنواره در شورای سیاستگذاری که احتمالاً بعد از اربعین برگزار خواهد شد تعیین می شود.

بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما