Select Page

عنوان مسئله میز سبک زندگی اسلامی تغییر می کند

دبیر میز سبک زندگی عنوان کرد: سیاست ها و اهداف و سند اقدام میز تغییری نخواهد کرد و فقط بعلت ارتباط بهتر و قابل فهم تر در مقابله با مجریان و مردم عنوان مسئله میز سبک زندگی تغییر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری، دبیر میز سبک زندگی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه بیش از سه سال از ابلاغ عنوان مسئله میز سبک زندگی گذشته است، گفت: اصطلاح "کالای فرهنگی" کاملا علمی و در مجامع دانشگاهی پذیرش بیشتری نسبت به سایر عناوین برخوردار است.

 وی افزود: بدلیل اینکه برخی از مراکز در دفتر نتوانستند با این عنوان ارتباط برقرار کنند و درخواست های مکرر مبنی بر اینکه عنوان سلیس تر و قابل فهم تر انتخاب شود تا در مقابله با مجریان و مردم و بتوانند ارتباط قرار کنند.

دبیر میز سبک زندگی اسلامی با اشاره به اینکه سیاست ها، اهداف و سند اقدام میز به قوت خود باقی است، اظهار داشت: تا کنون 20 عنوان پیشنهادی ارائه شده است و بخشی ازین عناوین انتخاب شده تا از تمام صفوف و مدیران ارشد دفتر برای انتخاب دقیق تر، نظرسنجی شود.

حجت الاسلام والمسلمین فجری با بیان اینکه مسئله دیگری که در شواری میز سبک زندگی مطرح شد، اثربخشی جشنواره سبک زندگی بود، افزود: این موضوع از طرف هیأت محترم امنای دفتر تبلیغات اسلامی مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره سبک زندگی اثر بخشی به مراتب بیشتری نسبت به سایر جشنواره ها و نشست های دیگری که در سطح کشور برگزار می شود، دارد و سعی می شود این اثر بخشی در حد مطلوبی انجام شود  تا مورد تایید هیات محترم امنای دفتر تبلیغات اسلامی و مسئولین نظام قرار بگیرد.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما