Select Page

ضرورت ارائه محتوای فاخر به زبان هنر در جامعه
ضرورت ارائه محتوای فاخر به زبان هنر در جامعه
در نشست میز خانواده با اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین تبیین شد: ضرورت ارائه محتوای فاخر به زبان هنر در جامعه رئیس میز خانواده در قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی گفت: با توجه به اثرگذاری محتوایی تبلیغ نوین در جامعه، باید توجه بیشتری به آن شود و ضرورت دارد در قالب های مختلف، محتوای فاخر به زبان هنر بیان شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نشست میز کار تخصصی خانواده  با اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا سالاری فر، رییس میز خانواده و حجت الاسلام  والمسلمین شهبازی دبیر این میز و همچنین اباذر جعفری، مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین و مدیران ادارات تبلیغ نوین در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین سالاری فر، رییس میز تخصصی خانواده ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین از برنامه ریزی هدف مند و بستر سازی های مناسب جهت حل مسئله میز در زمینه های تبلیغ رسانه ای، مکتوب و هنری، مجازی و برگزاری همایش ها در این زمینه تشکر کرد.

وی افزود: با توجه به فعالیت های تبلیغ نوین و تاثیر گذاری محتوایی آن که در جامعه خواهد داشت باید توجه بیشتری به آن شود و ضرورت دارد در قالب های مختلف، محتوای فاخر به زبان هنر بیان شود.

در ادامه اباذر جعفری، مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین ضمن خیر مقدم، با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین گفت: گروه های تبلیغ نوین ظرفیت بسیار گسترده ای در زمینه فعالیت در عرصه های مختلف تبلیغ نوین را دارند که در صورت حمایت میز، این فعالیت ها می توانند از لحاظ کمی و کیفی گسترش پیدا کند.

وی با اشاره به این که مبلغان با حداقل هزینه، بهترین محتوا را تولید می کنند، افزود: فعالیت های تبلیغی مبلغان بیشتر جنبه اخلاص و انجام وظیفه تبلیغی دارد و سعی می کنند با کمترین هزینه بهترین محتوا را تولید و منتشر کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ملکی، رییس اداره تبلیغ مجازی به برخی از فعالیت های این اداره که با موضوع خانواده بود اشاره کرد و اظهار داشت: محتواهای تولید شده با موضوع خانواده از ۱۳ طرح در قالب های گرافیک(عکس نوشته، اینفوگرافی)، متن (متن کوتاه و مقاله اینترنتی، پرسش و پاسخ) و کلیپ(صوتی و فتو کلیپ) تولید شده است.

رییس اداره تبلیغ مجازی ادامه داد: اداره تبلیغ مجازی در سال ۱۳۹۷ با هدایت گروه های فعال به سمت موضوعات اولویت دار، گروه هایی که از جهت علمی ومحتوایی و مهارت در قالب های تولیدی برتر بوده اند را به ارائه طرح در موضوع خانواده تشویق نموده است. که نتیجه آن ارائه ۱۳ طرح از ۱۱ گروه تبلیغی است.

محمد تقی استیری، رییس اداره فعالیت های رسانه ای، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های تبلیغ رسانه ای بیان داشت: تعامل اداره فعالیت های رسانه ای با میز خانواده یکی از تعامل های تاثیر گذار در حوزه تولیدات رسانه ای می باشد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۷ بستر سازی لازم برای تولیدات رسانه ای با هدف ساماندهی گروه های تبلیغی رسانه ای و بهرمندی از مشاوره های محتوائی میز مذکور در دستور کار قرار گرفته است. در این خصوص تولیداتی از قبیل فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن گرافی و.. در راستای حل مسئله مطرح شده از ناحیه میز خانواده صورت گرفته است . این تولیدات توسط سه گروه تبلیغی انجام شده و در فضای مجازی بازتاب قابل قبولی داشته است. حمایت میز خانواده از مبلغان رسانه ای می تواند، منجر به تولید محصولاتی با کیفیت در سطح ملی بشود.

رییس اداره فعالیت های رسانه ای گفت: اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای در تعاملی که با اداره تبلیغ نوین داشته است توانست چندین اثر در خصوص مسائل خانواده و متناظر با موضوع میز خانواده را در حوزه جنات نوین تولید نماید و این خود، راه کاری است برای ارتقاء تولیدات و امید است که میز خانواده با تصویب طرح های اداره رسانه و ایجاد سفارش نامه های جدید، این اداره را در تولید آثار رسانه ای هدفمند و تاثیر گزار یاری نماید.

در ادامه جواد دلاوری، مسئول بخش مکتوب و هنری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اداره مکتوب و هنری افزود: اداره مکتوب و هنری در قالب های اینفوگرافی، پوستر، با موضوع اختلافات خانوادگی و پیشگیری از آن، تولید چهار کمیک استریپ و تولید ۶۰ مجموعه از پوستر ها با موضوع مهارت های زندگی، فعالیت داشته است.

وی از میز خانواده در خواست استفاده از ظرفیت های مکتوب در جهت تولید محصولات در قالب های متنوع همچون داستان بلند، کوتاه، تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافی، نرم افزار را خواستار شد.

گفتنی است برنامه هایی که در این جلسه قرار بر پیگیری شد تا فعالیت های اداره اطلاع رسانی و تبلیغ نوین به ثمر برسد را می توان تولیدات موشن گرافی، فیلم کوتاه، راه اندازی سامانه مشاوره در پیشگیری طلاق، ایجاد کانال و شبکه های اجتماعی با رویکرد پاسخ و مشاره در امور خانواده، نام برد.

3

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما