Select Page

تدوین دو کتاب پرسمان با رویکرد مسأله محوری

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان از تدوین دو کتاب پرسمان معاد و طلاق با رویکرد مسأله محوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمد علیجانی در نشست خبری بیان دستاوردهای پژوهشی این دفتر که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: در سال جاری تدوین کتاب پرسمان معاد و پرسمان طلاق را در دستور کار داریم که با رویکرد مسأله محوری مراحل تدوین محتوا انجام پذیرفته است.

وی اظهار داشت: علاوه بر کتاب‌های فوق، یکی دیگر از اقدامات این مرکز، طرح تهیه و تدوین مجله الکترونیکی در حوزه خانواده و سبک زندگی است که ناظر به قطب‌ها و میزهای دفتر تبلیغات اسلامی بوده و به ‌صورت دو شماره نشریه تدوین و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

رئیس مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ویژه‌نامه‌های مناسبتی را از دیگر اقدامات مرکز ملّی پاسخگویی اصفهان دانست و تصریح کرد: ویژه‌نامه‌ها با بازدید و استقبال خوبی مواجه شده است، به‌عنوان نمونه ویژه‌نامه ماه مبارک رمضان با عنوان «ضیافت نور» و ویژه‌نامه دهه آخر صفرالمظفر با عنوان «غم هجران»، هر کدام با بازدیدی بالغ ‌بر 50 هزار در بازه زمانی انتشار، در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت.

وی در پایان از برگزاری نشست‌های پژوهشی در سال جاری با هماهنگی معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در موضوعات کاربردی و چالشی پاسخگویی خبر داد.
بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما