Select Page

اخلاق ، خانواده و سبک زندگی

میز اخلاق

مسائل منتخب میز:
مسأله اول: ضعف اخلاق تبلیغ دین در حوزه مبلغان و سازمان‌های تبلیغی

مسأله دوم: ضعف فرهنگ صداقت در جامعه ایران

R

شناسنامه تفصیلی مساله

با صدور احکام جداگانه ای، رئیس میز سبک زندگی اسلامی و مدیریت کارگروه عفاف منصوب شدند

رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی با صدور احکام جداگانه ای حجج الاسلام والمسلمین محمد قطبی و مهدی عباسی را به ترتیب بعنوان رئیس میز سبک زندگی اسلامی و مدیریت کارگروه عفاف منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده، رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در جلسه شورای این قطب، در احکام جداگانه ای، حجت الاسلام والمسلمین محمدقطبی، رئیس شعبه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی را بعنوان رئیس میزکارتخصصی سبک زندگی اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی را بعنوان مدیریت کارگروه عفاف منصوب، و به ایشان ابلاغ کردند.

رئیس قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در بخشی از حکم حجت الاسلام والمسلمین قطبی، بعنوان "رئیس میز سبک زندگی" آورده است: هویت چندبعدی و متکثر، اثرگذاری معنادار در عرصه‌های کوتاه و بلندمدت برنامه‌ریزی فرهنگی کشور، تمرکز دشمنان بر این مقوله در تهاجم فرهنگی، ویژگی‌های تمدنی، ضرورت نظریه‌پردازی عالمانه، گستردگی شبکه‌ فعال مرتبط و تغییرات روزبه‌روز از اختصاصات موضوع سبک زندگی است که باعث شده رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بارها بر کار منسجم و تأثیرگذار در آن تأکید فرمایند که آخرین آن‌ها بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی همچنین در بخشی از حکم حجت الاسلام والمسلمین مهدی عباسی بعنوان  "مدیریت کارگروه عفاف"  آورده است: بی‌تردید عفاف یکی از مهم‌ترین ارزش‌های اخلاقی مورد تاکید قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام است تا آنجا که هویت جامعه اسلامی در سطح چهره عمومی با رعایت نمادهای عفاف بازشناخته می‌شود.

استفاده دشمنان اسلام از حربه ترویج فساد و بی بندوباری در جوامع اسلامی سابقه طولانی دارد. تجربه‌های تلخ شکست مسلمانان در اندلس و موارد مشابه آن به ما یاداوری می‌کند که سرمایه‌گذاری جبهه استکبار بر ترویج ارزش‌های لیبرالی با دامن زدن به پدیده‌های شومی مانند ازدواج سفید و نیز بکارگیری رسانه‌های نوین برای عادی سازی روابط نامشروع خارج از کادر خانواده و امثال آن، حرکت‌ها‌ی حساب شده‌ای است که برای مسخ هویت دینی جامعه اسلامی ما برنامه‌ریزی شده است.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما