Select Page

اخلاق ، خانواده و سبک زندگی

میز اخلاق

مسائل منتخب میز:
مسأله اول: ضعف اخلاق تبلیغ دین در حوزه مبلغان و سازمان‌های تبلیغی

مسأله دوم: ضعف فرهنگ صداقت در جامعه ایران

R

شناسنامه تفصیلی مساله

اعلام فراخوان سومین جشنواره کتاب سال سبک زندگی

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اهداف و محورهای فراخوان سومین جشنواره کتاب سال سبک زندگی که ذیل قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی برگزار می شود را تبیین کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس الله مریجی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری جشنواره سبک زندگی به همت قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از جمله دلایل برگزاری جشنواره سبک زندگی، رهنمودها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص است.

وی افزود: این جشنواره فرصت خوبی برای پرداختن به موضوع سبک زندگی که به جدیت مورد نیاز جامعه است، می باشد.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور در حوزه مسائل اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی ناشی از سبک های زندگی است، افزود: همین مسائل، اهمیت پرداختن علمی به این مسئله، شناسایی و حمایت از نویسندگان و آثار پژوهشی تولیدشده را آشکار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس سومین جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی با ابلاغ قظب های فکری و فرهنگی و با همکاری و همت دفتر تبلیغات اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم(علیه‌السلام)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ، دانشگاه‌های سراسر کشور، مراکز حوزوی و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مریجی اظهارداشت: سال‌های گذشته و در گام‌های اول و دوم، برگزاری جشنواره با تمرکز بر روی کتب بوده و در گام سوم، فراخوان بر رساله ها و پایان‌نامه‌ های مراکز حوزوی و دانشگاهی متمرکز است.

دبیر علمی جشنواره ملی کتاب سال سبک زندگی گفت: جشنواره کتاب سال سبک زندگی با هدف ایجاد بانک علمی و اطلاعاتی از مطالب سبک زندگی و ایجاد ادبیات و گفتمان علمی و عمومی در این مقوله برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: محور امسال این جشنواره بر روی کلیات سبک زندگی است و انشاءالله در سال های آینده بر گستره و موضوعات سبک زندگی معطوف خواهد بود.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه سومین جشنواره کتاب سال سبک زندگی به نشانی قم، پردیسان، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، اداره پژوهش، طبقه اول، اتاق ۱۳۸ ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.lst.bou.ac.ir مراجعه و با تلفن ۳۲۱۳۶۶۳۳ با پیش شماره ۰۲۵ تماس حاصل کنند.
بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما