Select Page

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) و میز علوم انسانی با حضور دکتر بارریوس استاد دانشگاه از کشور آرژانتین

دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی خبر داد: این نشست با دعوت گروه فقه مضاف و هماهنگی کارگروه بین الملل میز اسلامی سازی علوم انسانیِ قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی و انسانی با موضوع «ژئوپولوتیک امنیت در آمریکای لاتین» برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، احمد اولیایی گفت: در این نشست که جمعی از اساتید دانشگاه باقرالعلوم (ع) از دانشکده های مختلف حضور داشتند، دکتر میگل آنخل بارریوس از اساتید دانشگاه آرژانتین با ارائه بحثی در خصوص امنیت و مباحث علمی پیرامون آن، به تشریح وضعیت کنونی آمریکای لاتین و تاثیرگذاری بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران در آن منطقه اشاره کرد.

وی در مورد پیروزی دولت سوریه تصریح کرد با آنکه بدنه ی عمومی مردم در آمریکای لاتین این پیروزی را حاصل حمایت روسیه از این کشور می دانند اما به علت تواضع پوتین در مقابل رهبر ایران، احترام و خضوع خاصی برای ایران و انقلاب اسلامی قائل هستند.

دکتر میگل آنخل بارریوس همچنین با اشاره به مشترکات بین مسیحیت کاتولیک و اندیشه شیعه به ویژه معنویتی که انقلاب اسلامی مروج آن است، از ظرفیت های فراوان تشیع و انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین سخن گفت.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما