Select Page

همایش بین المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» برگزار می شود

همایش بین المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» ۸ اسفندماه به همت قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، علیرضا روزبهانی «مدیر کارگروه بهائیت قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری همایش بین المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» اظهار داشت: این همایش بین المللی در ۸ اسفندماه سال جاری در دانشگاه شیراز برگزار می شود. 
وی گفت: با توجه به این که در کشورمان رد و نشانی از فرقه بهائیت وجود دارد، در این راستا، پیش همایش هایی در نظر گرفته شده که در ۸ استان اعم از سمنان، اصفهان، آذربایجان شرقی، بوشهر، شیراز، زنجان و البرز برگزار خواهد شد. 
مدیر کارگروه بهائیت قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این همایش ها را آماده سازی افراد در سراسر کشور دانست و تصریح کرد: در این راستا، در جریان برگزاری این همایش ها در استان های مختلف، پژوهشگران فعال در این عرصه را شناسایی میکنیم و در آینده از فرصت و ظرفیت های آنها در برنامه های مختلف استفاده خواهد شد. 
وی افزود: دیگر پیش همایش ها در حال هماهنگی است و مقرر شد که در ۲۳ آبان ماه پیش نشستی در اصفهان برگزار شود. 
روزبهانی با اشاره به برگزاری اولین پیش همایش «خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» در سمنان اظهار داشت: در این پیش همایش قرار بود آیت الله شاهچراغی «نماینده ولی فقیه در استان سمنان» حضور داشته باشند که نتوانستند شرکت کنند اما در پیام ایشان قرائت شد. 
وی گفت: در این پیش همایش، خجسته پور «معاون استاندار سمنان»،  عزالدین رضا نژاد «رییس کمیته علمی همایش»، کسائیان «طلبه جانباز پژوهشگر فعال در این عرصه»، اسکندری «از مدیران وزارت اطلاعات»، سرهنگ عسکری «پژوهشگر این عرصه» به سخنرانی پرداختند. 
مدیر کارگروه بهائیت قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی در پایان از فرهیختگان و پژوهشگران جهت شرکت در فراخوان همایش بین المللی «خشونت، خرافه و خیانت فرقه ای» دعوت به عمل آورد. 
شایان ذکر است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می توانند به نشانی اینترنتی http://bahaicongress.com مراجعه کنند.
بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما