Select Page

برگزاری کارگاه آموزشی «نقد وهابیت و تحکیم مبانی اعتقادی»

دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور کارگاه آموزشی «نقد وهابیت و تحکیم مبانی اعتقادی» ویژه روحانیون، طلاب، مبلغین بومی، فعالین فرهنگی و اعضاء هیئت امنا مساجد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این دفتر» در این باره در گفت و گویی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی از سری برنامه های قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی قطب های فکری و فرهنگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبری «از اساتید نخبه حوزه و دانشگاه و اعزامی از قم» در شهرهای ایرانشهر و دلگان برگزار شد.

وی گفت: پراکندگی اهل سنت در مناطق مختلف و حساس به ویژه منطقه جنوب شرق کشور و همچنین تلاش مضاعف وهابیان برای سیطره بر این مناطق، در کنار همجواری با کشورهایی که وهابیت در آن ها حضور جدی دارد و ارائه گزارش هایی مبنی بر انجام برخی اقدامات و همگرایی ها با اهل سنت، بر ضرورت آشنایی با این فرقه افزوده است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور تصریح کرد: در سطح بین المللی نیز حضور وهابیت در حساسترین مرکز جهان اسلام و در اختیار داشتن ثروت هنگفت و بهره مندی از حمایتهای قدرت های استعماری، خطرات این فرقه را افزایش داده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی اظهار داشت: مسائل مربوط به جهان اسلام تقریب مذاهب، نقد عقاید وهابیت(توحید و شرک/سنت و بدعت)، نقد عقاید وهابیت(ایمان وکفر و بررسی گروه های تروریستی و گروه های جهادی تکفیری) و مبانی اعتقادی تشیع از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

وی یادآور شد: دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور در این راستا با توجه به رسالت خود از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و به همین منظور کارگاه های آموزشی را با توجه به نیاز منطقه جنوب شرق برگزار میکند.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما