Select Page

نقش موثر طلاب و مبلغین در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

رپیس میز توسعه و تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، در حاشیه سفر به استان لرستان با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های ویژه و با هدف توانمند سازی منابع انسانی نهاد دین در استان خصوصاً برای طلاب و مبلغین در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: مخصوصاً در دوره‌هایی که نیاز استان به آنها شدید است، مثل دوره‌های مشاوره و روانشناسی و تربیت مربی کودک به ویژه برای خواهران طلبه اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها با هدف تربیت و ارتقای مهارت و دانش و توانمندسازی منابع انسانی صورت می‌گیرد، گفت: بخشی از فعالیت‌های آموزشی مربوط به فضلا و طلاب لرستانی مقیم قم خواهد بود که در آنجا پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در این راستا جلساتی را با دادگستری، بهزیستی و کمیته امداد لرستان خواهیم داشت، تصریح کرد: تصور ما این است که نهاد دین و منابع انسانی مرتبط با آن بسیار در حل معضلات و کنترل و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توانند مؤثر باشند.

وی افزود: امیدوارم این سفر به لرستان و این جلسات متعدد نتیجه اش این باشد که از ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم خوب و دوست داشتنی و انقلابی لرستان استفاده کنیم.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما