Select Page

استمرار و گسترش فعالیت های فرهنگی محله محور از سوی دفتر تبلیغات اسلامی

رپیس میز توسعه و تعمیق باورهای دینی با بیان این که یکی از برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در کارهای فرهنگی، معطوف به محله محوری بوده است، گفت: قرار است در این راستا فعالیت ها ادامه پیدا کرده تا مساجد در محله ها هویت اصلی خود را پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدنبی موسوی فرد «نماینده ولی فقیه در استان خوزستان» ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: خوزستان همواره جایگاه ویژه ای برای دفتر تبلیغات اسلامی داشته و فعالیت های فرهنگی بسیاری در این استان انجام شده است.

وی گفت: یکی از برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در کارهای فرهنگی، معطوف به محله محوری بوده و قرار است در این راستا فعالیت ها ادامه پیدا کرده تا مساجد در محله ها هویت اصلی خود را پیدا کنند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، ضمن تشکر از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در خوزستان تصریح کرد: یکی از نهادهایی که از ابتدای انقلاب تاکنون در خط امام و رهبری بوده، دفتر تبلیغات اسلامی است.

وی گفت: بنده در زمان جوانی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی جهت تبلیغ به نقاط مختلف اعزام شدم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن تأکید بر حضور و تربیت نیروهای مؤثر در استان خوزستان اظهار داشت: در خوزستان نیروهای بسیار خوبی وجود دارند و در این خصوص باید از زحمات آیت الله موسوی جزایری تقدیر و تشکر کرد و لازمه ادامه پیدا کردن این فعالیت ها، حمایت و پشتیبانی همه جانبه است.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما