Select Page

منبر و تبليغ محکمترين سنگر اميدبخشي به جامعه است

معاون فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با اشاره به هدف گيري دشمن بر روي کاهش اميد در جامعه گفت: محکمترين سنگر که مي تواند اميدبخشي را به مردم تزريق کند، صحنه منبر و تبليغ است.

به گزارش دبیرخانه شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمين سعيد روستا آزاد در گردهمايي نخبگان تبليغي فعال در عرصه تعميق ايمان و باورهاي ديني و جمعي از مبلغان نخبه که در پژوهشگاه علوم و فرهنک اسلامي برگزار شد، با بيان اين که تمام برنامه ريزي هاي دشمن به اين سمت است که مردم از نظام جمهوري اسلامي و ظرفيت هاي آن نااميد شوند، اظهار داشت: تنها ظرفيتي که مي تواند به مردم اميدبخشي داشته باشد، ظرفيت تبليغي حوزه علميه است.

وي گفت: محکمترين سنگر که مي تواند اميدبخشي را به مردم تزريق کند، صحنه منبر و تبليغ است و ما اميدواريم بتوانيم براي افزايش تأثير تبليغ، قدم هايي را برداريم.

معاون فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با اشاره به تبليغ مؤثر مبلغان در گذشته و آثار خوبي که از آن بر جاي مانده است، خاطرنشان کرد: در مهديه اي که مرحوم کافي در شهر رشت تأسيس کرده اند، هنوز بعد از 40 سال مردم هر جمعه دعاي ندبه را با صوت سخنراني ايشان برگزار مي کنند و نکته جالب اين است که تا سال 1404 ليست بانيان آن مهديه تکميل شده است که نشان دهنده آثار تبليغي مبلغان است.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما