Select Page

طرح های کلان و پیشنهادی در میز توسعه و تعمیق باورهای دینی مورد بررسی قرار گرفت

حسین سعدآبادی گفت: جلسه مشترک میز توسعه و تعمیق باورهای دینی و ریاست محترم قطب تعمیق ایمان و مقابله با جریان ها و فرق انحرافی با هدف بررسی طرح های کلان میز و طرح های پیشنهادی صفوف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، دبیر میز توسعه و تعمیق باورهای دینی در گفت و گو با خبرنگار قطب های فکری و فرهنگی گفت: در جلسه مشترک میز تعمیق باور دینی و ریاست محترم قطب تعمیق ایمان و باور دینی و مقابله با فرق انحرافی، برخی طرح های کلان میز و نیز برخی از طرح های رسیده از صفوف مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی در این رابطه اتخاذ گردید.

وی افزود: درخواست تاسیس فصلنامه مهدویت پژوهی و درخواست ایجاد اندیشکده اربعین از جمله طرح های مورد بررسی در این جلسه است.

دبیر میز توسعه و تعمیق باور دینی با بیان اینکه در قبال ساماندهی امر تعمیق باورهای دینی در حوزۀ آموزش نیز تصمیماتی گرفته شد، اظهار داشت: مقرر شد کمیته داخلی به بررسی سرفصل های رشته های مرتبط با قطب و میز توسعه و تعمیق باور دینی پرداخته و بسته پیشنهادی لازم در این رابطه را تهیه نماید.

سعدآبادی خاطرنشان کرد: همچنین  مقرر شد مسئولین و اعضای کمیته های تخصصی ذیل میز تعیین و احکام مربوطه در اسرع وقت صادر و  کمیته های مذکور به صورت رسمی شروع به فعالیت نمایند.

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما