Select Page

آموزش از ارکان اصلی دفتر تبلیغات اسلامی است

رپیس میز توسعه و تعمیق باورهای دینی دفتر تبلیغات اسلامی، آموزش را از ارکان اصلی دفتر تبلیغات اسلامی دانست و گفت: با تربیت نیروهای انسانی کارآمد می توان به مقابله با فرق انحرافی و آسیب های اجتماعی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دیدار با غلامرضا شریعتی «استاندار خوزستان» گزارشی در خصوص فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

در این جلسه استاندار خوزستان ضمن تشکر از اقدامات دفتر تبلیغات خوزستان و از ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این تلاش ها را منشأ خیر و برکت دانست.

وی گفت: فرهنگ زیربنای حل بسیاری از مشکلات است و اگر بتوانیم در راستای آموزه های دینی توسعه فرهنگی را در جامعه ایجاد کنیم، رشد و ارتقاء را برای جامعه به همراه آورده ایم.

وی ادامه داد: باتوجه به تجاربی که طی این سالها کسب کردیم، در فضای با فقر فرهنگی هیچ سودی به ارمغان نخواهد آمد.

استاندار خوزستان ضمن تأکید بر مباحث تبلیغ و آموزش عنوان کرد: ما در این زمینه آماده هرنوع همکاری هستیم و این کار را برخود واجب می دانیم.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد «رییس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان» ضمن ارائه گزارشی از نمایشگاه دستاوردهای ۱۰ ساله مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: در خصوص همکاری هایی که در زمینه های تبلیغ و آموزش، گزارشی جهت شناخت ظرفیت ها و توانایی ها برای استاندار تهیه و ارسال خواهد شد تا با ترکیب ظرفیت های موجود کارهای مؤثرتری انجام پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد همچنین در این سفر با آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه در استان خوزستان دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی، حوزه علمیه ممتاز و بالنده خوزستان را مرهون مجاهدت های آیت الله موسوی جزایری دانست و گفت: آنچه باید در اولویت دفتر تبلیغات اسلامی قرار گیرد، مقابله با وهابیت است.

وی خاطر نشان کرد: تقاضا داریم برای تسهیل امور برای خوزستان از قواعد عادی اداری صرف نظر شود و به شکل ویژه و سریع نسبت به امورات تصمیمات و اجرایی اتخاذ گردد.

زعیم حوزه های علمیه در استان خوزستان برای ادامه درست فعالیت ها خواستار بیشتر شدن اختیارات مدیران دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان شد و گفت: بدین شکل می توان به صورت آزادتر در زمینه تربیت نیرو ورود کرد.

آیت الله موسوی جزایری راه اندازی دوره های سطح های ۳ و ۴ نقد وهابیت در استان خوزستان را خواستار شد و عنوان کرد: نیروهای خوب و مستعد در استان خوزستان باید جذب و به کارگیری شوند، و در این سالها هرچه نیرو تربیت شده اکنون به دوبرابر آن تعداد نیازمند هستیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص ظرفیت استان به لحاظ زبان عربی گفت: باتوجه به ظرفیت خوزستان در زبان عربی، ضروری است نسبت به برنامه ریزی برای فعالان فرهنگی عراق اقدام شود.
بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما