Select Page

لزوم ترویج کارآمدی، گفتمان سازی و تمدن سازی در اجرای گام دوم انقلاب

رئیس میز نظام سیاسی جهموری اسلامی گفت: تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر روی کارآمدی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تمدن سازی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، شیخ حسینی دبیر میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی در جلسه شورای این میز که با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رئیس میز و اعضای شورای میز نظام سیاسی با موضوع بررسی طرح های پیشنهادی صفوف برگزار شد، گفت: دستور اول جلسه بررسی طرح پیشنهادی برگزاری مجموع نشست هایی در راستای گام دوم انقلاب اسلامی است که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، رئیس میز نظام سیاسی جهموری اسلامی با اشاره دغدغه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بر روی کارآمدی، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تمدن سازی است و لذا تشریح، ترویج گفتمان سازی و نحوه تحقق و اجرا کردن گام دوم بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، کارآمدی نظام را میخواهد ارتقاء دهد، لذا اولویت اول این طرح پیشنهادی باید حول محور الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت شکل بگیرد و نیاز اصلی میز در سال 98 در این اولویت و کار بر روی آن دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی با اشاره به اینکه می توان این طرح را در دو فاز طی کرد، افزود: در فاز اول برگزاری نشست ها را اجرا خواهیم کرد و بعد از بازخوردگیری در مورد نحوه کار در فاز دوم تصمیم گیری انجام خواهد شد.

دبیر میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی دستور دوم جلسه را بررسی طرح پیشنهادی نرم افزار ولایت فقیه خواند و افزود: نسخه اولیه گردآوری مباحثی که در طرح ولایت فقیه برای مبلغان برگزار شد، تهیه شده است و جهت تکمیل بسته نرم افزاری جامع که شامل کلیپ ها و پادکست ها می باشد، نیاز به تصویب میز دارد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین لک زایی خاطرنشان کرد: کلیت طرح نرم افزار ولایت فقیه مورد تایید است ولی چون میز اجرا کننده نیست، مقرر شد این طرح به طور جامع از طریق اداره تبلیغ نوین بررسی و به میز ارسال شود.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب : تمهید مرجعیت نظری و عملی حوزه‌های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه مسائل نظام سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران توانمندسازی دفتر در شناخت علت شناسانه مسائل عرصه نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران بر پایه یافته‌های عرصه نظر و عمل و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم، جامعه و نظام تلاش برای حل مسائل عرصه سیاست و اجتماع برآمده از تراث دینی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما