Select Page

مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی، افق جریانی روشن را در حوزه ایجاد کرده است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: جریانی که دفتر تبلیغات اسلامی در قالب مسئله محوری ایجاد کرده با یک افق و ژرف اندیشی و سیر جریان روشنی را پیش روی حوزه ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد لطفی نیاسر در بازدید از دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: رویکرد مسئله محوری که در این ۱۰ سال در این دفتر انجام شده، چون از روش شناسی متدولوژی خوبی برخوردار بوده و از طرفی به مباحث بنیادی و به سیر ورود و گرفتن نتایج نهایی توجه شده، شاهد ثمرات گرانبهایی هستیم. 
وی گفت: صدا و سیما بیشتر به عنوان استفاده کننده محصول دفتر تبلیغات اسلامی در بخش های مختلف مواجه است. 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با تأکید بر اینکه سیر رشد دفتر تبلیغات اسلامی در این ۴۱ سال خیلی خوب بوده و عملکرد خوبی را رقم زده، تصریح کرد: این دفتر با تغییر رویکرد در این ۱۰ ساله، رشد قابل توجه و فزاینده ای داشته است. 
وی با بیان اینکه یک موردی که در حوزه با آن مواجه هستیم، غیرمتدولوژیک و غیر روشمند بودن است، خاطرنشان کرد: این جریانی که دفتر تبلیغات اسلامی در قالب مسئله محوری ایجاد کرده، با یک افق و ژرف اندیشی و سیر جریان روشنی را پیش روی حوزه ایجاد کرده، امیدواریم در این مسیر موفق باشند.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب : تمهید مرجعیت نظری و عملی حوزه‌های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه مسائل نظام سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران توانمندسازی دفتر در شناخت علت شناسانه مسائل عرصه نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران بر پایه یافته‌های عرصه نظر و عمل و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم، جامعه و نظام تلاش برای حل مسائل عرصه سیاست و اجتماع برآمده از تراث دینی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما