Select Page

شهادت سردار سلیمانی عزیز باعث بیداری بیشتر مظلومان عالم خواهد شد

رئیس میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: شهادت این سردار سلیمانی عزیز باعث بیداری بیشتر مظلومان عالم و رسوایی آمریکای جنایتکار و اتحاد بیشتر امت اسلام و بویژه ملت ایران و عراق خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
و ما نقموا منهم الا ان یومنوا بالله العزیز الحمید.
شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانشان را به همه آزادیخواهان جهان، دو ملت بزرگ و شریف ایران و عراق و بویژه مقام معظم رهبری و مراجع معظم در ایران و عراق و نیز خانواده و علاقمندان ایشان تسلیت می گویم.
 بی شک ملت ایران و عراق این جنایت را که توسط شیطان بزرگ انجام شد، فراموش نخواهند کرد و به تروریست های آمریکایی پاسخ سختی خواهند داد.
شهادت این سردار عزیز باعث بیداری بیشتر مظلومان عالم و رسوایی آمریکای جنایتکار و اتحاد بیشتر امت اسلام و بویژه ملت ایران و عراق خواهد شد. خدایش غریق رحمت فرماید. 
نجف لک زایی

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب : تمهید مرجعیت نظری و عملی حوزه‌های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه مسائل نظام سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران توانمندسازی دفتر در شناخت علت شناسانه مسائل عرصه نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران بر پایه یافته‌های عرصه نظر و عمل و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم، جامعه و نظام تلاش برای حل مسائل عرصه سیاست و اجتماع برآمده از تراث دینی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما