Select Page

درگذشت پدر حجت الاسلام والمسلمین لک زایی، رئیس میز نظام سیاسی قطب های فکری و فرهنگی

پدر حجت الاسلام والمسلمین لک زایی، رئیس میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی و معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، پدر سردار شهید حاج حبیب لک زایی به فرزند و نوه شهیدش پیوست. حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد لک زایی، تحصیل کرده حوزه های علمیه زابل، مشهد و قم، عالمی وارسته، پرهیزکار، متقی، زاهد، انقلابی، مردمی، رزمنده، ایثارگر، عاشق اسلام، قرآن، پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت (ع) بود و در تمامی سال های قبل و بعد از انقلاب اسلامی به گسترش ارزش های اسلامی و انقلابی در منطقه سیستان عمر با برکت خویش را صرف کرد.

پدر حبیب دلها از مریدان و پیروان امام خمینی در مسیر انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب و نیز پیرو مقام معظم رهبری در همه این سالها بود و به انجام وظایف الهی خویش به عنوان یک عالم دینی مردمی مشغول بود.

پدر حبیب دلها همراه رزمندگان در سال های دفاع مقدس و سنگ صبور خانواده های شهدا و ایثارگران در همه سال های پس از دفاع مقدس بود.

در همه ایام مقید بود نماز ها را به جماعت اقامه کند، جلسات قرآن را پر رونق نگه دارد، نام اهل بیت علیهم السلام را زنده نگهدارد و عطر شهادت را در جامعه بپراکند. 
درود بر او روزی که زاده شد و روزی که از دنیا رفت و روزی که محشور خواهد شد.
بيشتر

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب : تمهید مرجعیت نظری و عملی حوزه‌های علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه مسائل نظام سیاسی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران توانمندسازی دفتر در شناخت علت شناسانه مسائل عرصه نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران بر پایه یافته‌های عرصه نظر و عمل و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم، جامعه و نظام تلاش برای حل مسائل عرصه سیاست و اجتماع برآمده از تراث دینی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما