Select Page

لزوم حرکت به سمت درآمدزایی در دفتر تبلیغات اسلامی/ تصویب سیاست ها و راهبردهای کلان کارگروه عفاف
لزوم حرکت به سمت درآمدزایی در دفتر تبلیغات اسلامی/ تصویب سیاست ها و راهبردهای کلان کارگروه عفاف
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: لزوم حرکت به سمت درآمدزایی در دفتر تبلیغات اسلامی/ تصویب سیاست ها و راهبردهای کلان کارگروه عفاف حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نشست شورای راهبری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به مسئله عدم افزایش بودجه دفتر در سال آینده و افزایش 15درصدی حقوق کارمندان، در جلسه هیات امنا مقرر شد بخش هایی از دفتر به سمت درآمدزایی حرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در نشست شورای راهبری این دفتر، گفت: در همایش ملی بیانیه گام دوم تا کنون بیش از 3هزار صفحه مطلب به دبیرخانه همایش ارسال شده و پیش بینی می کنیم 5 الی 6 جلد کتاب خروجی این کار شود و همچنین 4 الی 5 جلد کتاب هم کار تمدنی شده و در تلاش هستیم تا همایش ملی بیانیه گام دوم، انشاالله با سخنرانی مقام معظم رهبری شروع شود.

وی افزود: با توجه به مسئله عدم افزایش بودجه در سال آینده و افزایش 15درصدی حقوق کارمندان، این نشان از کاهش برنامه ها در دفتر تبلیغات اسلامی دارد و امسال نیز 47درصد بودجه را تا کنون دریافت کردیم و مشخص نیست چقدر دیگر از بودجه دفتر را پرداخت کنند، لذا در جلسه هیات امنا مقرر شد بخش هایی از دفتر به سمت درآمدزایی حرکت کنند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فراهم آوردن شرایط جذب غیرطلاب و طلاب خارجی، تصریح کرد: در دانشگاه باقرالعلوم (ع) جذب دانشجو در رشته های مورد علاقه و پرمخاطب همانند فرهنگ و ارتباطات، سیاست گذاری فرهنگی و برخی رشته هایی که مراجعات خوبی دارد به شرط اخذ شهریه در مشهد و اصفهان و قم انجام شود و حتی دانشجویان برجسته غیرطلبه و طلاب خارجی نیز می توانند از طریق سنجش، آزمون اختصاصی و طی مراحل مصاحبه، جذب شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسین هاشمیان موضوع دستور جلسه را بررسی و تایید سیاست های کلان و راهبردهای کارگروه عفاف عنوان کرد و پیش از دستور نیز چهار رشته آموزشی از جمله کارشناسی مطالعات اسلامی به زبان انگلیسی بررسی شد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس کارگروه عفاف سیاست ها و راهبردهای کلان این کارگروه را برای اعضاء تبیین کرد و ضمن بیان عنوان مسأله، به توصیف چیستی و ابعاد مسئله، تبیین زمینه‌ها، ریشه‌ها و علل مسئله، چرخه عمر مسئله، درجه اهمیت، پیشینه اقدامات در سطح کشور، چالش‌های حل مسئله، ابعاد نظری و شبکه مسائل مرتبط پرداخت.

در انتها اعضای شورای راهبری با تصویب اخذ شهریه و جذب دانشجوی غیرطلبه و طلاب خارجی در دانشگاه باقرالعلوم (ع) و همچنین تایید سیاست ها وکلان برنامه های کارگروه عفاف، صدو سی و دومین جلسه شورای راهبری را به اتمام رساندند.

5 کلمات کليدي
درآمدزایی, دفتر تبلیغات اسلامی, سیاست ها و راهبردهای کلان, کارگروه عفاف, قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی, قطب های فکری و فرهنگی

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب :  به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد هم‏افزایی موثر با سایر سازمان‌های حاکمیتی نظام در راستای اهداف قطب به کارگیری هوشمندانه کلیه ابزارهای نوین تبلیغی ـ ترویجی در راستای اهداف میزهای اخلاق، خانواده و سبک زندگی شبکه ‏سازی و به کارگیری ظرفیت‌های اسلامی و انقلابی در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی در حوزه فرهنگی عمومی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما