Select Page

طراحی دوره آموزشی توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کشور

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی از نحوه برگزاری گام نخست دوره آموزشی توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی مساجد کشور برای جامعه هدف 4هزار نفری مدیران نخبه فرهنگی و فعال مساجد کشور توسط قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در سال 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فجری، رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی در جلسه بررسی طرح دوره آموزشی "توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور" گفت: پیرو جلسه مشترک حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با قطب اخلاق خانواده و سبک زندگی، قرار شد این قطب یک دوره ای را طرح ریزی کند، که جزئیات این دوره در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: حدود ۲۵ هزار کانون فرهنگی مساجد در کشور داریم که مقرر شد قطب این دوره آموزشی توسعه و توانمندسازی را در گام نخست برای مدیران فعال و نخبه فرهنگی مساجد برگزار کند.

دبیر میز سبک زندگی اسلامی با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار نفر از مدیران این کانون‌ها دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری هستند، تصریح کرد: گام نخست این دوره برای جامعه هدف 4هزار نفری برگزار خواهد شد که محتوای دوره بر عهده قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی است  و اجرا و هزینه های آن بر عهده ستاد هماهنگی کانون های مساجد است.

وی با بیان اینکه این دوره در سه‌ روز برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برخی از موضوعاتی همچون؛ راهکارهای مؤثر در مواجهه اخلاقی با رسانه، فرهنگی کاربری فضای مجازی، مدیریت فرهنگ بازی و اسباب بازی، خانواده پایدار و کارآمد، مدیریت تنظیم رفتار جنسی با تأکید بر مدیریت روابط، آشنایی با خلاقیت ها و استارتاپ ها، تحلیل فرهنگی و آینده دینداری در این دوره سه روزه آموزش داده خواهد شد.

رئیس کمیته تعاملات قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی از ویژگی های این دوره، تعامل مشترک تعدادی از میزکارهای تخصصی خواند و افزود: موضوعاتی از قبیل کارآمدی نظام، حاکمیت ولایت فقیه، تعمیق ایمان دینی و وهایت و عرفان های نوظهور نیز جزء سرفصل های این دوره است.

حجت الاسلام والمسلمین فجری با بیان جزئیات دوره آموزشی "توسعه و توانمندسازی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور" تشریح کرد: کلاس ها در چهار ساعت صبح و سه ساعت بعدازظهر و دو ساعت فوق برنامه در شب خواهد بود و برای تمام افرادی که در این دوره شرکت می کنند گواهی حضور در این دوره صادر خواهد شد.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب :  به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد هم‏افزایی موثر با سایر سازمان‌های حاکمیتی نظام در راستای اهداف قطب به کارگیری هوشمندانه کلیه ابزارهای نوین تبلیغی ـ ترویجی در راستای اهداف میزهای اخلاق، خانواده و سبک زندگی شبکه ‏سازی و به کارگیری ظرفیت‌های اسلامی و انقلابی در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی در حوزه فرهنگی عمومی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما