Select Page

طرح ها و سیاست های سال 98 قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی بررسی شد

دبیر میز خانواده گفت: در این جلسه سیاست های سال 98 در میز کارهای تخصصی قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی بررسی شد و جهت تسهیل امور قطبی یک نرم افزار منسجم و یکپارچه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین شهبازی گفت: در جلسه شورای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده، رئیس این قطب و اعضای شورای آن برگزار شد، اهم طرح ها، فعالیت ها و سفارش نامه های ارسالی به قطب را بررسی کردند.

وی با اشاره به اینکه در مورد ظرفیت سنجی در خوزستان و نحوه تعامل با نمایندگی جنوب شرق بحث هایی انجام شد، بیان کرد: همچنین فعالیت های اخیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی که شامل 16 سفارش نامه در حوزه ترویجی، آموزشی و پژوهشی در سال های 97 و برخی هم در سال 98 بود، مورد بررسی اعضای شورای قطب قرار گرفت.

دبیر میز خانواده با بیان اینکه در مورد اعزام های تخصصی تبلیغی با معاونت تبلیغ هماهنگی های لازم انجام شد، ادامه داد: یکی دیگر از فعالیت های قطب، بررسی 103 داستانک که از سوی مرکز فرهنگی هنری برای میز خانواده ارسال شد و بعد از بازبینی، برای اصلاح به مرکز فرهنگی هنری ارسال و در نهایت تایید شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای اصلی تشکیل جلسه شورای قطب، بررسی سیاست های سال 98 و معرفی یک نرم افزار منسجم و یکپارچه جهت انجام امور قطبی دانست، اظهار داشت: یکی از حسن های این برنامه تحت وب بودن آن است و مقرر شد تا زمانیکه یک برنامه کاربردی و منسجم معرفی نشده، از برنامه تسکلوپ در میزهای قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهبازی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه هر یک از میز کارهای تخصصی قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی سیاست های سال آینده را بصورت مکتوب به قطب ارائه کردند.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب :  به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد هم‏افزایی موثر با سایر سازمان‌های حاکمیتی نظام در راستای اهداف قطب به کارگیری هوشمندانه کلیه ابزارهای نوین تبلیغی ـ ترویجی در راستای اهداف میزهای اخلاق، خانواده و سبک زندگی شبکه ‏سازی و به کارگیری ظرفیت‌های اسلامی و انقلابی در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی در حوزه فرهنگی عمومی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما