Select Page

شماره 51 فصلنامه «اخلاق» ویژه اخلاق تبلیغ منتشر شد

معاون پژوهش و رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان درباره شماره اخیر فصلنامه «اخلاق» گفت: پنجاه و یکمین شماره این فصلنامه چاپ و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومیدفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان با بیان این که فصلنامه «اخلاق» دارای رتبه علمی ترویجی است، اظهار داشت: این فصلنامه توسط پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامیاصفهان آماده و منتشر میشود.

وی ادامه داد: شماره اخیر به صورت ویژه نامه با همکاری و سفارش میز اخلاق و در راستای قطبیسازی و  مسئله محور شدن فعالیتها، انجام و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

رییس پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامیاصفهان هدف از انتشار فصلنامه اخلاق را تولید و توسعه دانش در گستره اخلاق و ارائه و نقد مطالعات نظام مند اخلاق پژوهان حوزه و دانشگاه عنوان کرد و گفت: همه توان نیروهای فکری و عملی این فصلنامه، توسعه روش شناسی اخلاق متناسب با نیازهای پژوهشی جهان معاصر، احیاء تراث در زمینه اخلاق و طرح اخلاق کاربردی خواهد بود.

وی با بیان این که 6 مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، اظهار داشت: «گونه شناسی و تحلیل آسیبهای اخلاقی تبلیغ دین»، «نقش ابعاد در بهسازی تبلیغ» و «مشکلات اخلاقی تبلیغ دین و راههای برون رفت از آن» برخی از عناوین مقالههای چاپ شده در این شماره از فصلنامه میباشند.

حجتالاسلام والمسلمین احمدیان با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، فصلنامه را در تحقق به اهداف خود یاری رسانند.

وی رویکرد فصلنامه را ناظر به مباحث نظری اخلاق دانست و اذعان داشت: مقاله ارسالی باید پژوهشی، گویای نوآوری در مسائل اخلاق و حوزههای مرتبط به ویژه اخلاق اجتماعی باشد.

حجتالاسلام والمسلمین احمدیان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیکی این فصلنامه میتوانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه www.Aakhlagh.Morsalat.ir و پایگاه اینترنتی مرسلات www.Morsalat.ir مراجعه کنند.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب :  به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد هم‏افزایی موثر با سایر سازمان‌های حاکمیتی نظام در راستای اهداف قطب به کارگیری هوشمندانه کلیه ابزارهای نوین تبلیغی ـ ترویجی در راستای اهداف میزهای اخلاق، خانواده و سبک زندگی شبکه ‏سازی و به کارگیری ظرفیت‌های اسلامی و انقلابی در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی در حوزه فرهنگی عمومی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما