Select Page

دوره آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» برگزار شد

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری میز خانواده قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی این دفتر، کارگاه آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» ویژه مبلغین بومی این شعبه در حال برگزاری می باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی «رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور» در گفت و گویی در این باره اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین پزشکی «از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ویژه مبلغین بومی خواهر و برادر شعبه جنوب شرق در محل سالن اجتماعات شهرستان دلگان در حال برگزاری است.

وی درباره اهمیت پرداختن به موضوع تحکیم خانواده گفت: این موضوع ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد لذا نهاد مقدس خانواده، رکن بنیادین اجتماع بشری است و به این ترتیب، اولین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، سلامت و پایداری خانواده می باشد.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور گفت: این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح آگاهی های مبلغین در زمینه تحکیم و تقویت بنیان خانواده، آشنایی با راه‌کارهای تحکیم بنیان خانواده و چگونگی داشتن رابطه مسالمت‌آمیز توأم با محبت با همسر و چگونگی آشنایی با باید و نبایدهای زندگی با همکاری میز خانواده برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی بر انسجام و تحکیم بنیان خانواده به عنوان عوامل مؤثر در تربیت فرزندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید و همچنین مهارت‌های شناسایی و احترام به دنیای مطلوب اطرافیانمان در این دوره آموزش داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی که به صورت فشرده در روزهای جمعه هر هفته برگزار می شود، به مسائلی همچون مسئله زناشوئی، اجتماعی، خانواده و تربیت فرزندان و همچنین احکام، مسائل اعتقادی و اخلاقی پرداخته می شود.

معرفی قطب

وظایف و مأموریت‌های قطب :  به کارگیری حداکثری ظرفیت‌های درون و برون سازمانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ایجاد هم‏افزایی موثر با سایر سازمان‌های حاکمیتی نظام در راستای اهداف قطب به کارگیری هوشمندانه کلیه ابزارهای نوین تبلیغی ـ ترویجی در راستای اهداف میزهای اخلاق، خانواده و سبک زندگی شبکه ‏سازی و به کارگیری ظرفیت‌های اسلامی و انقلابی در راستای اهداف متعالی نظام اسلامی در حوزه فرهنگی عمومی ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما