Select Page

مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد: لزوم نشر بین المللی محتوای علوم دینی و قرآنی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: درصدد هستیم تا با حمایت این معاونت، از طریق زیرساخت ایجاد شده در مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق، شرایط صادرات محصولات قابل عرضه را فراهم آوردیم.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی٬ روح الله استیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: توفیق شد در قالب هیأتی از امور بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دستاوردهای مسئله محوری و ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کنیم و به نظر می رسد جای نشر بین المللی محتوای دنیای اسلام در این دفتر خالی است.

وی افزود: در صدد هستیم تا با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از طریق زیرساخت ایجاد شده در مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق، شرایط صادرات محصولات قابل عرضه را فراهم آوردیم؛ به امید روزی که در سراسر دنیا محتوای علوم دینی و قرآنی در دسترس بشریت قرار گیرد.
2 کلمات کليدي
مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری, قطب های فکری و فرهنگی

معرفی قطب

«قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی انسانی» با هدف کمک به ترسیم نقشه راه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و معطوف ساختن آموزش‏ها و پژوهش‏ها و دیگر اقدامات عملیاتی این دفتر به عرصه‌ی پاسخگویی به نیازهای جامعه و نظام اسلامی و تعالی آن تشکیل شده است. این قطب، برنامه‎های خود را در قالب بهسازی و ارتقای علوم اسلامی، بازنگری و بازسازی مستمر ساختار، مبادی و روش‌شناسی علوم انسانی و ارتقا و تحول تعلیم و تربیت رسمی مبتنی بر مبانی و ارزش‎های اسلامی تعریف کرده ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما