Select Page

نمایندگان میز در جلسات شورای پژوهشی حق وتو دارند

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی بیان کرد: صفوف دفتر نباید تصور کنند که نمایندگان میز در برابر آنان قرار دارند بلکه آنان باید نمایندگان میز را یاور و مشاور فکری خود بدانند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در جلسه هماهنگی و مدیریتی این میز گفت: نمایندگانی که از طرف میز در جلسات شورای پژوهشی صفوف دفتر شرکت می کنند نسبت به برنامه ها حق وتو دارند.

وی افزود: چنانچه نماینده میز تشخیص دهد که آن برنامه مطابق با سیاستهای میز طراحی نشده است باید آن مرکز پژوهشی در خصوص طراحی آن پروژه تجدید نظر نماید.

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی با اشاره به گزارشهای واصله از سوی برخی از نمایندگان میز در خصوص عدم توجه برخی از صفوف دفتر به نظرات نمایندگان میز، خاطرنشان کرد: صفوف دفتر نباید تصور کنند که نمایندگان میز در برابر آنان قرار دارند بلکه آنان باید نمایندگان میز را یاور و مشاور فکری خود بدانند.

معرفی قطب

«قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی انسانی» با هدف کمک به ترسیم نقشه راه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و معطوف ساختن آموزش‏ها و پژوهش‏ها و دیگر اقدامات عملیاتی این دفتر به عرصه‌ی پاسخگویی به نیازهای جامعه و نظام اسلامی و تعالی آن تشکیل شده است. این قطب، برنامه‎های خود را در قالب بهسازی و ارتقای علوم اسلامی، بازنگری و بازسازی مستمر ساختار، مبادی و روش‌شناسی علوم انسانی و ارتقا و تحول تعلیم و تربیت رسمی مبتنی بر مبانی و ارزش‎های اسلامی تعریف کرده ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما