Select Page

انتشار دوفصلنامه انگلیسی مطالعات نفس minds studies

سی و سومین جلسه شورای علمی میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی با هدف تصمیم گیری درباره طرحهای پیشنهادی از سوی صفوف دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه شورای علمی میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی، رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی و جمعی از اعضای این میز در خصوص تصمیم گیری درباره طرحهای پیشنهادی از سوی صفوف دفتر تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

شورای علمی میز، با انتشار دوفصلنامه انگلیسی "مطالعات نفس minds studies " با رعایت شروطی موافقت کرد اما با انتشار دو فصلنامه علمی پژوهشی به زبان عربی با نام پیشنهادی الفقه و التجدید (رؤیة مقارنة)» به دلیل وجود مجلات عربی متعدد در این موضوع و امکان همکاری پژوهشگران با همان مجلات و همچنین وجود ابهام در حوزه مسائل آن موضوع موافقت ننمود.

اعضای شورای علمی میز هم چنین پروژه بررسی روشهای تحقیق مقالات علمی-پژوهشی قرآنی (1397-1390) را به شرط تغییر عنوان آن به گزارش و تحلیل کاربست روش های تحقیق در مقالات علمی پژوهشی (1397-1390) و رعایت چند شرط دیگر، تصویب کردند.

در خصوص برنامه «شبکه مسائل اقتصاد شهری با رویکرد اسلامی (مطالعه موردی مشهد) تصویب آن را منوط به رعایت شرایطی از جمله ارائه نظام مسائل اسلامی و بومی متفاوت با نظام مسائل اقتصاد شهری مبتنی بر مبانی و مکاتب غربی دانستند.

معرفی قطب

«قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی انسانی» با هدف کمک به ترسیم نقشه راه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و معطوف ساختن آموزش‏ها و پژوهش‏ها و دیگر اقدامات عملیاتی این دفتر به عرصه‌ی پاسخگویی به نیازهای جامعه و نظام اسلامی و تعالی آن تشکیل شده است. این قطب، برنامه‎های خود را در قالب بهسازی و ارتقای علوم اسلامی، بازنگری و بازسازی مستمر ساختار، مبادی و روش‌شناسی علوم انسانی و ارتقا و تحول تعلیم و تربیت رسمی مبتنی بر مبانی و ارزش‎های اسلامی تعریف کرده ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما