Select Page

حدود 70 درصد مخاطبان میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، مخاطب خاص هستند

دبیر میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی اعلام کرد: مخاطب 103 پروژه از مجموع 149 پروژه مورد حمایت میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در سال 1397، مخاطبان خاص هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، سیدمحمدرضی آصف آگاه (اشکوری)، دبیر میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی بر اساس گزارش تحلیلی از عملکرد میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی که دبیرخانه شورای راهبری قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی آن را به تازگی تهیه و منتشر کرده است، گفت: مخاطب 103 پروژه از مجموع 149 پروژه مورد حمایت میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در سال 1397،مخاطبان خاص هستند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها حدود 70 درصد از کل پروژه های مورد حمایت میز را تشکیل می دهد، اظهار داشت: این مخاطبان شامل مدیران، اندیشمندان و نخبگان، طلاب و روحانیون و دانشجویان می شوند.

دبیر میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در ادامه افزود: بیش از 70 درصد فعالیتهای میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در زمینه فرهنگ سازی، تولید محتوا و توسعه توان و مهارت است

حجت الاسلام والمسلمین اشکوری با تاکید بر اینکه تعریف و اجرای 14 پروژه در سال 1397 که مخاطب آن مدیران هستند، نشانگر نگاه ویژه میز تخصصی توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی به بخش های تصمیم گیر و تصمیم ساز در عرصه علوم اسلامی است؛ خاطرنشان کرد: این نگاه ویژه امری است که در سالهای بعد نیز باید ادامه یابد.

معرفی قطب

«قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی انسانی» با هدف کمک به ترسیم نقشه راه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و معطوف ساختن آموزش‏ها و پژوهش‏ها و دیگر اقدامات عملیاتی این دفتر به عرصه‌ی پاسخگویی به نیازهای جامعه و نظام اسلامی و تعالی آن تشکیل شده است. این قطب، برنامه‎های خود را در قالب بهسازی و ارتقای علوم اسلامی، بازنگری و بازسازی مستمر ساختار، مبادی و روش‌شناسی علوم انسانی و ارتقا و تحول تعلیم و تربیت رسمی مبتنی بر مبانی و ارزش‎های اسلامی تعریف کرده ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما