Select Page

راهکارهای تقویت فعالیت های رسانه ای میز اسلامی سازی علوم انسانی بررسی شد

دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی گفت: بررسی فعالیت های پیشنهادی صفوف، بررسی مجریان، ارزیابی گزارش های واصله و تقویت محتوایی میز از جمله کمک هایی است که کمیته معین به میز ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، احمد اولیایی، دبیر میز اسلامی سازی علوم انسانی گفت: کمیته معین میز اسلامی سازی علوم انسانی در راستای تصمیم سازی، آماده سازی برنامه ها و تسهیل روند فعالیت های میز در کنار شورای اصلی میز جلسات خود را به طور مرتب برگزار می نماید.

وی افزود: ایده پردازی، بررسی فعالیت های پیشنهادی صفوف، بررسی مجریان، ارزیابی گزارش های واصله و تقویت محتوایی میز از جمله کمک هایی است که کمیته معین به میز ارائه می دهد.

دبیر میز اسلامی علوم انسانی خاطر نشان کرد: بیست و پنجمین جلسه این کمیته با موضوع بررسی راهکارهای تقویت فعالیت های رسانه ای میز اسلامی سازی علوم انسانی برگزار شد.

معرفی قطب

«قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم اسلامی انسانی» با هدف کمک به ترسیم نقشه راه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه و معطوف ساختن آموزش‏ها و پژوهش‏ها و دیگر اقدامات عملیاتی این دفتر به عرصه‌ی پاسخگویی به نیازهای جامعه و نظام اسلامی و تعالی آن تشکیل شده است. این قطب، برنامه‎های خود را در قالب بهسازی و ارتقای علوم اسلامی، بازنگری و بازسازی مستمر ساختار، مبادی و روش‌شناسی علوم انسانی و ارتقا و تحول تعلیم و تربیت رسمی مبتنی بر مبانی و ارزش‎های اسلامی تعریف کرده ...

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما