مسابقه سبک زندگی قرآنی
مسابقه سبک زندگی قرآنی
اعلام اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی سبک زندگی قرآنی/ از برنامه های مورد حمایت میز قرآن اسامی برندگان مسابقه برزگ کتابخوانی الکترونیک پژوهان با موضوع سبک زندگی قرآنی بر روی پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعلام شدند.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، مهدی دانش پژوه "مدیر نشر دیجیتال پژوهان" در حاشیه مراسم قرعه کشی اعلام برندگان  مسابقه برزگ کتابخوانی الکترونیک پژوهان با موضوع سبک زندگی قرآنی که در تالار شیخ طبرسی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد در گفت وگویی اظهار داشت: طبق زمان بندی اعلام شده در خصوص اعلام بندگان مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک "سبک زندگی قرآنی" مصادف با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، این مراسم قرعه کشی برگزار شد.
وی افزود: پخش زنده این مراسم نیز از طریق صفحه کتابخوان همراه پژوهان در اینستاگرام صورت گرفت و کاربرانی که موفق به مشاهده این مراسم به صورت زنده نشدند می توانند به آدرس pajoohaan@ در این پیام رسان مراجعه کنند. 
دانش پژوه تصریح کرد: ۵۷۴۶ شرکت کننده در این مسابقه حضور پیدا کرده بودند که از این تعداد ۵۳۲۰ شرکت کننده موفق به کسب نمره حد نصاب(۶۰) شدند. 
وی با اشاره به اسامی برندگان این مسابقه افزود: طبق قرعه کشی انجام شده، از جمله برندگان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات می توان به علی احمدنژاد و ایمان مژگانیان اشاره کرد. 
مدیر نشر دیجیتال پژوهان اظهار داشت: همچنین، برندگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس عبارت از آرزو کردستانی، یزدان شاه ملکی، فاطمه مژگانیان، علی ابوئی مهریزی و وحیده آقایی می باشند.
وی گفت: در این مسابقه، سمیه جعفری، مرضیه شعبانی، اکرم محمدپور عارفی، معصومیه فیض عارفی و ناهید محمدی، برنده قلم قرآنی شدند. 
مدیر نشر دیجیتال پژوهان تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ بن خرید کتاب از کتابخوان همراه پژوهان از جمله دیگر جوایز این مسابقه بود که اسامی برندگان آن از طریق سایت این کتابخوان به نشانی اینترنتی www.pajoohaan.ir اعلام می شود. 
وی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است که به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه، کارت هدیه ۵۰۰۰ تومانی از سوی کتابخوان همراه پژوهان تقدیم می گردد.
پژوهان، سامانه پژوهشی تولید، توزیع و مطالعه كتاب الكترونیك است که با رعایت قانون كپی‌رایت پیاده‌سازی شده و در پی آن است كه ضمن فراهم آوردن دسترسی سریع و آسان به كتاب‌ها و مجلات، دایره مخاطبان محتوای وزین تولیدی را نیز گسترش داده و کتابها را با قیمت مناسب و امکانات متنوع مطالعه در اختیار ایشان قرار دهد.
پژوهان، در مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) طراحی و پیاده‌سازی شده است و بستری برای ارائه کتاب به صورت الکترونیکی می‌باشد که قابلیت‌های متعدد کاربردی و پژوهشی را در محیطی زیبا و کاربرپسند در اختیار علاقمندان به کتاب قرار می‌دهد. 
1 کلمات کليدي
مسابقه سبک زندگی قرآنی, میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن, قطب های فکری و فرهنگی

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما