انتصاب رییس میزکار تخصصی «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی»

رییس قطب تعمیق ایمان دینی و مبارزه با جریانها و فرق انحرافی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین عیسی عیسی زاده را به عنوان رییس میزکار تخصصی «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی (تبلیغ نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی در این حکم آورده است:

نظر به مراتب فضل علمی، سوابق اجرایی و شایستگی مدیریتی در حوزه علوم قرآنی، جنابعالی را به ریاست میزکار تخصصی «توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی» قطب فکری – فرهنگی «تعمیق باور دینی و مقابله با فرق انحرافی» منصوب می نمایم.

اکنون با توجه به توسعه فعالیت های میز قرآن در حوزه فرهنگ عمومی و مرجعیت علمی قرآن کریم، انتظار می رود با همت جنابعالی و ترسیم مأموریت ها براساس سیاست ها و راهبردهای کلان مسأله محوری، در جهت دستیابی به اهداف میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی، تلاش مضاعف نموده و در این خصوص، از همه ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی، بهره گیری لازم صورت گیرد.

در پایان با توجه به پذیرش مسئولیت جدید حجت الاسلام والمسلمین قطبی(زید عزه)، از تلاشهای چندساله ایشان در میز قرآن از بدو شکل گیری میزکار تخصصی که با برنامه ریزی دقیق و فعالیت های چشمگیر، تأثیر بسزایی در پیشرفت برنامه های این میز داشته است، قدردانی و توفیق روزافزون ایشان در مسئولیت جدید را از خداوند متعال خواستاریم.
بيشتر

معرفی قطب

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما