Select Page

لزوم بهره گیری سازمان ها و نهادهای کشوری از تجربیات مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم بهره گیری سازمان ها و نهادهای کشوری از تجربیات مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی تأکید و تصریح کرد: رویکرد مسأله محوری در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی به خوبی دنبال می شود و باید از این تجربه های انباشته شده بیشتر استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی، آیت الله احمد بهشتی «نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» با حضور دفتر تبلیغات اسلامی و پس از آشنایی با دستاوردهای مسأله محوری 10 ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو  با خبرنگار ما با بیان این که اگر پژوهش مسأله محور باشد، مشکل را حل می شود، اظهار داشت: الحمدلله مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی به بحث مسأله محوری توجه کرده اند و فعالیت های خود را بر روی مسائل خاص متمرکز کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به مسأله محوری در فعالیت ها گفت: اگر انسان بتواند در طول عمر خود یک مسأله را حل کند، بهتر از آن است که در موضوعات مختلف سرگردان باشد و به نتیجه ای نرسد. 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم بهره گیری سازمان ها و نهادهای کشوری از تجربیات مسأله محوری دفتر تبلیغات اسلامی تأکید و تصریح کرد: رویکرد مسأله محوری در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی به خوبی دنبال می شود و باید از این تجربه های انباشته شده بیشتر استفاده کرد.

وی با بیان این که توجه دفتر تبلیغات اسلامی به مسأله محوری بسیار جالب بوده و ثمرات و نتایج خوبی به بار آورده است، افزود: باید هر چه بیشتر نسبت به جزئیات مسائل پرداخته شود و پاسخ های لازم را کسب کرد؛ ممکن است مسأله بسیار پهناوری انتخاب شود که از این مسأله، چند مسأله از آن استخراج شود، دلیلی ندارد که به سراغ مسأله کلی برویم. 

آیت الله بهشتی با اشاره به این که دنیای امروزِ پژوهش، دنیای مسأله محوری است، نه موضوع محوری، خاطرنشان کرد: مسأله محوری در دنیای امروز بسیار اهمیت دارد و الحمدلله در حوزه هم به این مسأله توجه شده و دفتر تبلیغات اسلامی گرایش قوی روشنفکری و توجه به نیازهای روز را مد نظر خود قرار داده است که البته در این راه موفق بوده و امیدواریم که بیش از پیش موفق باشد.

معرفی قطب

این قطب با هدف پاسخ‌گویی به مسائل، چالش‌ها و نیازهای اساسی در تعمیق ایمان و باورهای دینی و تحکیم و ترویج معارف و آموزه های اسلام ناب و نیز مقابله هوشمندانه و نرم با خطر نفوذ جریان‌های تکفیری و سایر فرق انحرافی درصدد است با تجمیع ظرفیت‌های موسسات، نهادها و صاحب نظران در حوزه مأموریت‌های قطب به منظور هم‌افزایی و پرهیز از موازی‌کاری، به تعمیق ایمان دینی جامعه و رشد، توسعه و گسترش همه‌جانبه ترویج مرجعیت قرآن در فرهنگ عمومی و نخبگانی جامعه بپردازد.

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما