Select Page

هم اندیشی مبلغان نخبه در عرصه تعمیق ایمان و باورهای دینی برگزار شد

جلسه هم اندیشی مبلغان نخبه در عرصه تعمیق ایمان و باورهای دینی به همت اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام عباس زاده «رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» در جلسه هم اندیشی مبلغان نخبه در عرصه تعمیق ایمان و باورهای دینی که به همت این اداره در سالن همایش های غدیر برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه، تعمیق ایمان و باورهای دینی سطح جامعه و با عنوان «عدالت مهدوی در باورهای دینی جامعه امروز» می باشد.

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر در موضوع "مهدویت" شاهد اظهار نظر از سمت غیرکارشناسان دینی و غیرمتخصصان در این موضوع هستیم؛ بعضی از این غیرکارشناسان از روی عمد و بعضی از روی جهل مسأله مهم مهدویت را منحرف به مسائل حاشیه می کنند و این کار باعث جاماندن از مسائل کلیدی و مهم این موضوع می شود.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: یکی از آدرس های غلطی که افراد مذکور در موضوع «مهدویت» به مردم داده اند، این است که اگر ظهور رخ دهد، جنگ های زیادی رخ خواهد داد، جهان به آشوب کشیده خواهد شد، افراد زیادی خواهند مُرد، که این اظهار نظرات بی پایه و اساس می تواند ضربه مهلکی بر پیکره موضوع مهدویت داشته باشد، لذا باید نخبگان تبلیغی واقف بر این موضوع باشند تا بتوانند در سطح جامعه روشنگری نمایند.

در ادامه این جلسه، حجج اسلام کلباسی و بهروزی لک «از نخبگان تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» به ارائه مطالب در خصوص «عدالت مهدوی در باور های دینی جامعه امروز» پرداختند.

معرفی قطب

این قطب با هدف پاسخ‌گویی به مسائل، چالش‌ها و نیازهای اساسی در تعمیق ایمان و باورهای دینی و تحکیم و ترویج معارف و آموزه های اسلام ناب و نیز مقابله هوشمندانه و نرم با خطر نفوذ جریان‌های تکفیری و سایر فرق انحرافی درصدد است با تجمیع ظرفیت‌های موسسات، نهادها و صاحب نظران در حوزه مأموریت‌های قطب به منظور هم‌افزایی و پرهیز از موازی‌کاری، به تعمیق ایمان دینی جامعه و رشد، توسعه و گسترش همه‌جانبه ترویج مرجعیت قرآن در فرهنگ عمومی و نخبگانی جامعه بپردازد.

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما