Select Page

حمایت دفتر تبلیغات اسلامی از پایان نامه های گروه پژوهشی امامت

در دیدار رئیس میز وهابیت قطب های فکری و فرهنگی و گروه پژوهشی امامت مقرر شد که دفتر تبلیغات اسلامی از پایان نامه های دکتری پژوهشگران این گروه پژوهشی حمایت کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی «رئیس میز وهابیت قطب تعمیق و ایمان و باورهای دینی قطب های فکری و فرهنگی» و آقای سلیمانی بهبهانی «رییس مرکز آموزشهای کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» با گروه پژوهشی امامت دیدار و گفتوگو کرد.

وی با تأیید بر طرح های پژوهشی تصریح کرد: فارغ از مباحث پاسخ به شبهات باید به شکل اجتهادی و تبیینی مباحث مربوط به ولایت را مطرح کنیم.

رئیس میز وهابیت قطب تعمیق و ایمان و باورهای دینی ابراز داشت: بنده شخصاً از این گروه پژوهشی که در مرحله دفاع از پایان نامه دکترای امامت هستند، حمایت های لازم را انجام می دهم.

در ادامه این نشست، اعضای گروه پژوهشی امامت طرح های پژوهشی خود را تبیین کردند و طرح ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد دفتر تبلیغات اسلامی در دفاع از پایان نامه دکترای این پژوهشگران حمایت های لازم را انجام دهد تا این طرح پژوهشی در یک کتاب 10 جلدی با موضوع پاسخ به شبهات مطرح شده از سوی عثمان خمیس چاپ شود.

معرفی قطب

این قطب با هدف پاسخ‌گویی به مسائل، چالش‌ها و نیازهای اساسی در تعمیق ایمان و باورهای دینی و تحکیم و ترویج معارف و آموزه های اسلام ناب و نیز مقابله هوشمندانه و نرم با خطر نفوذ جریان‌های تکفیری و سایر فرق انحرافی درصدد است با تجمیع ظرفیت‌های موسسات، نهادها و صاحب نظران در حوزه مأموریت‌های قطب به منظور هم‌افزایی و پرهیز از موازی‌کاری، به تعمیق ایمان دینی جامعه و رشد، توسعه و گسترش همه‌جانبه ترویج مرجعیت قرآن در فرهنگ عمومی و نخبگانی جامعه بپردازد.

معرفی کامل

مصوبات قطب

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)


مجری سایت : شرکت سیگما